Jeg har så svært ved det - Hjæælp søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Ja, når jeg gør det på den måde synes jeg ikke det føles rigtigt, altså som knibeøvelser.. 

hm... det er det jeg gør hvert fald. Men bare med fuld styrke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Vidunderligeunger skriver:

hm... det er det jeg gør hvert fald. Men bare med fuld styrke

Okey, er også blevet frarådet at gøre det på den måde, da det kan gøre så man ikke tømmer blæren helt... 

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Okey, er også blevet frarådet at gøre det på den måde, da det kan gøre så man ikke tømmer blæren helt... 

hvis det bare er en enkelt gang til at finde metoden, så er det vel ok?

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Vidunderligeunger skriver:

hvis det bare er en enkelt gang til at finde metoden, så er det vel ok?

Ja selvfølgelig...  

Anmeld

10. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

De der knibeøvelser... Da jeg var til 8 ugers tjek efter fødslen, skulle jeg knibe sammen om lægens finger og jeg var så meget i tvivl om jeg gjorde det rigtigt og er det godt nok meget endnu... Jeg er en sløvbanan, får ikke lavet øvelserne fordi jeg er i tvivl... 

Jeg googlede så lige "Hvordan laver man knibeøvelser" og den side jeg gik på skrives der "At det er som at holde på en prut" 

Så tænker jeg - Så er det anus jeg skal spænde sammen eller noget i 8-10 sekunder ? 

Håber virkelig der sidder nogle derude som kan skære det ud i pap for mig. 

Den side jeg gik på var denne her:  http://www.mama.dk/sitecore/content/websites/mama,-d-,dk/Forside/Gravid/Krop/0904-Saadan%20laver%20du%20knibeoevelser.aspx

Ville have ønsket at der var en anonym mulighed lige her

Nå men for at skære det ud i pap, så skal du klemme endetarmsåbningen sammen så hårdt du kan og sørge for at du ikke spænder i lår eller mave eller balder. Alt skal slappe af undtagen knibet du laver. På den måde træner du hele bækkenbunden. Du kan simpelthen mærke om du gør det rigtigt ved at mærke efter med en finger om du klemmer endetarmsåbningen sammen når du kniber eller ej. Du kan se hvor meget du kan holde til i starten, men det er godt fx at nå op på minimum (og gerne mere):

30 knib af hver 10 sekunder dagligt og hold en pause på 10 sekunder mellem hvert knib og en pause på 20 sek. mellem hvert 10'ende knib

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Ville have ønsket at der var en anonym mulighed lige her

Nå men for at skære det ud i pap, så skal du klemme endetarmsåbningen sammen så hårdt du kan og sørge for at du ikke spænder i lår eller mave eller balder. Alt skal slappe af undtagen knibet du laver. På den måde træner du hele bækkenbunden. Du kan simpelthen mærke om du gør det rigtigt ved at mærke efter med en finger om du klemmer endetarmsåbningen sammen når du kniber eller ej. Du kan se hvor meget du kan holde til i starten, men det er godt fx at nå op på minimum (og gerne mere):

30 knib af hver 10 sekunder dagligt og hold en pause på 10 sekunder mellem hvert knib og en pause på 20 sek. mellem hvert 10'ende knib

Ville ønske jeg var plusmedlem, så havde jeg slået anonym til... 

Tusind tak for dit svar.. 

Anmeld

10. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Ville ønske jeg var plusmedlem, så havde jeg slået anonym til... 

Tusind tak for dit svar.. 

Det var så lidt...håber at det kan virke for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.