Knibeøvelser.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

pemiro

Thereseh skriver:

Jeg har været dårlig til at få det gjort efter fødslen, og er stadig ikke heeelt lissom før "dernede". 

Min yogalærer, sagde at man skal lave dem hver dag. Fx. hvis man holder for rødt, kan man lige bruge de ti sekunder på at knibe... Hvis man så gør det dagligt og hver eneste gang man holder for rødt, ja, så kommer bækkenbunden hurtigt på rette køl igen. 

Hvis man er i tvivl om man gør det rigtigt eller trænger til at blive tjekket, så skulle "Birthe Bonde" på Østerbro, være verdensmester i bækkenbund 

Så det vil sige hvis man lavet et par stykker ad gange et par gange dagligt så er det ok?
Det gør jeg nemlig lige nu, of synes da selv jeg kan holde dem ret
Godt i forhold til hvad jeg kunne da jeg var gravid (også før jeg var højgravid). Så noget må det da hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Thereseh

pemiro skriver:

Så det vil sige hvis man lavet et par stykker ad gange et par gange dagligt så er det ok?
Det gør jeg nemlig lige nu, of synes da selv jeg kan holde dem ret
Godt i forhold til hvad jeg kunne da jeg var gravid (også før jeg var højgravid). Så noget må det da hjælpe

Jo flere jo bedre. Jeg gør selv det, at jeg kniber det antal sekunder jeg kan, og gentager dette 5-10 gange. Derefter laver jeg så mange hurtige knib efter hinanden som jeg kan. 

Så er det bare med at huske at gøre det dagligt 

Anmeld

10. juli 2012

Bella89

pemiro skriver:

Det vil jeg huske på når den tid kommer..
Lige nu skal jeg først liiiige føle mig normal igen mine sting er kun lige forsvundet for et par dage siden, så der går nok liiige et par dage inden vi skal hygge hehe

Ja det kan jeg godt forstå, det er heller ikke sjovt med sådan noget har selv været der med min datter av!

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Bella89 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, det er heller ikke sjovt med sådan noget har selv været der med min datter av!

Synes faktisk den måned her efter fødslen har været værre end de ni måneder OG fødslen.. Nok mest fordi jeg aldrig er blevet syet før, så har været helt bange for at ødelægge stingene osv når jeg har været på toilet osv..
Men nu er det begyndt at føles ret normalt igen og stingene er røget, så det hjælper lidt på det

Anmeld

11. juli 2012

Bella89

pemiro skriver:

Synes faktisk den måned her efter fødslen har været værre end de ni måneder OG fødslen.. Nok mest fordi jeg aldrig er blevet syet før, så har været helt bange for at ødelægge stingene osv når jeg har været på toilet osv..
Men nu er det begyndt at føles ret normalt igen og stingene er røget, så det hjælper lidt på det

ja det er bestemt ikke sjovt. Jeg syntes også det har været det slemmeste at ikke kunne gå på wc rigtigt da man hadet så ondt i underlivet at man ikke ture tisse :/
men det kommer til at være sig selv igen, når første man har fået noget ro til at blive sig selv.

Anmeld

11. juli 2012

pemiro

Bella89 skriver:

ja det er bestemt ikke sjovt. Jeg syntes også det har været det slemmeste at ikke kunne gå på wc rigtigt da man hadet så ondt i underlivet at man ikke ture tisse :/
men det kommer til at være sig selv igen, når første man har fået noget ro til at blive sig selv.

Præcis.. Og hold nu k**t hvor kam det svi at tisse.. Puhaa.. Det er heldigvis overstået kapitel nu...

Anmeld

11. juli 2012

Bella89

pemiro skriver:

Præcis.. Og hold nu k**t hvor kam det svi at tisse.. Puhaa.. Det er heldigvis overstået kapitel nu...

Ja det er vildt så ondt det kan gøre jeg håber også min næste ikke bliver på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.