At strikke til nyfødt vinterbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Maja_4000

Caroline er fra december og vi ville ikke have brugt strik da hun var nyfødt .. Vi skruede op for varmen så vi var sikre på at hun ikke frøs i stedet for at pakke hende ind i dyner hele tiden Hehe

Og når vi var ude havde hun flyverdragt på i autostol og i barnevognen lå hun i en duniduo med ulddyne ..

Men huer , luffer og sokker kunne være en god idé Hvis I skal have voksi eller lignende kunne en elefanthue med lang hals være smart (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Uufff

modesty skriver:

Vi havde en voksipose, så vi brugte overhovedet ikke uldent tøj, udover huer.

Når det bliver rigtig koldt, tror jeg at I vil blive glade for en kørepose i uld. Det er meget nemmere end at skulle have cardigans og bukser og futter af og på. Og den kan bruges i mange måneder hvis man sørger for at gøre den lang nok. Som den her f.eks - men jeg ville jo så gøre den længere, og også lave ombøjninger ved ærmerne så man ikke behøver vanter:

http://www.trendsales.dk/listings/unik-hjemmestrik-luxus-koerepose/27136307?pn=2&rt=ssr&search=k%C3%B8repose+hjemmestrik&status=1

Jeg havde slet ikke tænkt på en kørepose som et par af jer nævner. Vi har dog tænkt os at købe en voksi som han kan bruge i barnevognen og vi har ikke bil, så det vil ikke være super tit at han skal med på køreture i bil. Ville man bruge en kørepose i andre situationer?

Anmeld

8. juli 2012

modesty

Uufff skriver:

Jeg havde slet ikke tænkt på en kørepose som et par af jer nævner. Vi har dog tænkt os at købe en voksi som han kan bruge i barnevognen og vi har ikke bil, så det vil ikke være super tit at han skal med på køreture i bil. Ville man bruge en kørepose i andre situationer?

Nej, køreposen er til barnevognen, den kan ikke bruges i bilen, da selen i bilen går mellem benene. Det er lidt forvirrende, men "køre"delen er fordi man kører med barnevognen ;-)

Men som nævnt - jeg havde en masse uldtøj i de små størrelser, men brugte intet af det. Voksiposen er alt for varm. Min dreng lå bare i sit helt almindelige bomuldstøj, selv da det var minus 7 grader. Jeg havde kun brug for et par huer - og et par vanter vil også være gode hvis jeres baby, som min, konstant lagde sig med armene op over hovedet :-)

Anmeld

8. juli 2012

Uufff

modesty skriver:

Nej, køreposen er til barnevognen, den kan ikke bruges i bilen, da selen i bilen går mellem benene. Det er lidt forvirrende, men "køre"delen er fordi man kører med barnevognen ;-)

Men som nævnt - jeg havde en masse uldtøj i de små størrelser, men brugte intet af det. Voksiposen er alt for varm. Min dreng lå bare i sit helt almindelige bomuldstøj, selv da det var minus 7 grader. Jeg havde kun brug for et par huer - og et par vanter vil også være gode hvis jeres baby, som min, konstant lagde sig med armene op over hovedet :-)

Haha, okay Så du ville bruge køreposen i stedet for voksien, hvis det var.

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

"Lidt kongelig har man da lov til at være" som de siger i reklamen

Tjaa... Det går jeg ikke så meget op i - tværtimod

Anmeld

8. juli 2012

modesty

Uufff skriver:

Haha, okay Så du ville bruge køreposen i stedet for voksien, hvis det var.

Ja. 

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Baagøe skriver:

Tjaa... Det går jeg ikke så meget op i - tværtimod

Men det var nu også et virkelig flot tæppe

Anmeld

11. juli 2012

Pige2009

Amandas-mor skriver:

Men det var nu også et virkelig flot tæppe

Jeg brugte det som svøb, så Laura var indhyllet i det under amning og hygge mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.