Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
crille skriver: Wauwwwwww vildt hvor du kan.. Jeg er dybt imponeret, men jeg er jo også stolt når jeg har klaret en shakeandbake..haha.. Må man spørge til hvad sådan en sindsyg flot kage står i?
Wauwwwwww vildt hvor du kan.. Jeg er dybt imponeret, men jeg er jo også stolt når jeg har klaret en shakeandbake..haha..
Må man spørge til hvad sådan en sindsyg flot kage står i?
Altså tænker på på materiale pris eller hvis den skulle sælges sådan??
Sarah86 skriver: Kan man bestille en dåbskage hos dig?? Har snart en datter der skal døbes og dine kage er jo vildt flot
Kan man bestille en dåbskage hos dig?? Har snart en datter der skal døbes og dine kage er jo vildt flot
Sender dig lige privat besked.. Og tusind tak!!
Den lykkelige skriver: Altså tænker på på materiale pris eller hvis den skulle sælges sådan??
Du siger du har lavet på bestilling, så jeg tænkte hvad står sådan en kage i, hvis os der er handikappede i et køkken skulle bestille sådan en fin en?
crille skriver: Du siger du har lavet på bestilling, så jeg tænkte hvad står sådan en kage i, hvis os der er handikappede i et køkken skulle bestille sådan en fin en?
Nå jamen jeg tager ikke penge for det.. det var til nogle venner.. som "bestilte" en af mig Jeg ville vildt gerne tage bestillinger fra "fremmede".. men altså må ikke fordi jeg er på KH nu desværre.. så må jo ikke tjene noget.. så pt er det kun venner, familie osv jeg laver til uden at få noget for det.. men når jeg en dag får job og begynder lave på bestilling.. ville jeg nok tage 600-700 kr for sådan en her..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128