Dåbskage.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Dot D

Den lykkelige skriver:

Tak  Hvad mener du med om det passer??  Troede da du havde brugt crimper længe

nej nej, der var jeg lidt længe om at komme ud af starthullerne.... 

jeg mener, når du trykker rundt i kanten, går mønstret så op? eller kommer man til at trykke oveni det første, man trykkede, når man når rundt håber du forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Den lykkelige

Dot D skriver:

nej nej, der var jeg lidt længe om at komme ud af starthullerne.... 

jeg mener, når du trykker rundt i kanten, går mønstret så op? eller kommer man til at trykke oveni det første, man trykkede, når man når rundt håber du forstår

Nååå på den måde..  nej passer ikke.. men så laver jeg bare en anelse længer imellem til sidst i "lænken".. men man lægger ikke mærke til det..

Anmeld

8. juli 2012

Dot D

Den lykkelige skriver:

Nååå på den måde..  nej passer ikke.. men så laver jeg bare en anelse længer imellem til sidst i "lænken".. men man lægger ikke mærke til det..

ok, så kan jeg jo godt få den prøvet af....

jeg er altså allerede ved at have abstinenser, og der er kun gået lidt over en uge uden kager, hi hi, hvordan skal det da ikke gå, når nu jeg ikke kan i 6 - 8 uger

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Dot D skriver:

ok, så kan jeg jo godt få den prøvet af....

jeg er altså allerede ved at have abstinenser, og der er kun gået lidt over en uge uden kager, hi hi, hvordan skal det da ikke gå, når nu jeg ikke kan i 6 - 8 uger

Ha ha kender det.. har også lige sagt til min svigerinde jeg ville holde lidt igen med kagerne.. men sidder altså og laver pynt til 3 jeg lige har fået "bestilling" på.. ha ha man kan ikke lade være!!!  Hvorfor kan du ikke så længe?

Anmeld

8. juli 2012

Lou87

Hvor er den fin - os vuggen
Er det en udstikker ?

Bruger du meget tyk fondant eller ? Det bare både din crimper og diamond cutter ser rigtig godt ud men er bange for mit knækker. Ka ikk så godt li når fondanten er for tyk.

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Hvor er den fin - os vuggen
Er det en udstikker ?

Bruger du meget tyk fondant eller ? Det bare både din crimper og diamond cutter ser rigtig godt ud men er bange for mit knækker. Ka ikk så godt li når fondanten er for tyk.

Nej bruger slet ikke tykt fondant!! kan nemlig ikke lide det selv..
Nej nej den er ikke udstikker.. alt undtagen blomster og bogstaver er lavet i frihånd..

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Den lykkelige skriver:

Tak!

Velbekomme

Anmeld

8. juli 2012

Alexander&Lærke

Den er dælmende da også flot mange fine detaljer....

Anmeld

8. juli 2012

Laura.

Den lykkelige skriver:

Så fik jeg bestilling på en dåbskage.. gal den vugge drillede.. men endte med at blive ok.. og de blev glade for den, så det det vigtigste..

Wow.. super flot !

Anmeld

8. juli 2012

Kvist

Super super SUPER flot kage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.