Hvilket rejseselskab plejer i at rejse med, og hvorhen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Muffin_girl

bøgelund skriver:

Enormt dårlig og upersonlig service, og flabede og uprofessionelle guider da vi blev syge på en rejse til Tyrkiet. Der stod vi selv, uden hjælp. 

Jeghar på gran canaria i april, hvor det var skønt. Men i februar ved jeg ikke. Kunne forestille mig det.. 

Okay.. Sådan noget gider jeg virkelig ikke.. Må lige se hvad andre anbefaler ..  

Vi kunne self også vente til april.. Der er bare mega længe til.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Det er det vi gør. Så kan Laura blive hjemme ved får så kan man os bedre smage he he.. Ja mega dyrt

Ja lige præcis.. !! God ide .. 

Ja det er mega dyrt ! 

Anmeld

8. juli 2012

Rsa

AalborgPigen skriver:

Må jeg spørge hvad i gav for Mallorca for fly+hotel ?

Og for Tenerife ?

Vi gav for fly og hotel (2 voksne og 2 børn, en over og en under 2. ) for 12 dage på Mallorca ca,12000.Turen til Tenerife var lidt dyrere (2 voksne og 1 bar over 2 år) gav vi 13500 kr for med fly og hotel for 12 dageFordelen ved selv at bestille fly og hotel er også, at du selv kan bestemme hvor mage dage du vil rejse

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Rsa skriver:

Vi gav for fly og hotel (2 voksne og 2 børn, en over og en under 2. ) for 12 dage på Mallorca ca,12000.Turen til Tenerife var lidt dyrere (2 voksne og 1 bar over 2 år) gav vi 13500 kr for med fly og hotel for 12 dageFordelen ved selv at bestille fly og hotel er også, at du selv kan bestemme hvor mage dage du vil rejse

Ja det har du self ret i ..  

Hmm.. Må jeg lige kigge på.. 

Anmeld

8. juli 2012

Rsa

AalborgPigen skriver:

Ja det har du self ret i ..  

Hmm.. Må jeg lige kigge på.. 

De er selvfølgelig ikke guider på osv, men altid et turist kontor, man kan henvende sig ril... Og så synes jeg det er fedt, selv at arrangere og orientere mig om, hvad de forskellige steder byder på og hvile ting/sværdigheder mm. Vi skal sé/prøve...

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Rsa skriver:

De er selvfølgelig ikke guider på osv, men altid et turist kontor, man kan henvende sig ril... Og så synes jeg det er fedt, selv at arrangere og orientere mig om, hvad de forskellige steder byder på og hvile ting/sværdigheder mm. Vi skal sé/prøve...

Nej .. Men jeg behøver ikke en guide .. Der er jo altid en man kan spørge..

Hvad hjemmesider plejer i bruge ? 

Anmeld

8. juli 2012

Rsa

AalborgPigen skriver:

Nej .. Men jeg behøver ikke en guide .. Der er jo altid en man kan spørge..

Hvad hjemmesider plejer i bruge ? 

Skrev jeg tidligere i tråden Til hotellerne: booking.com, fdmtravel.dk - det er de hjemmesider hvor vi har fundet hotellerne/ferieboligerne billigst.Ryanair, som vinger fløjet med alle årerne har: ryanair.com som hjemmeside. Ellers er der rigtig mange søgemaskine mht. Fly....

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Rsa skriver:

Skrev jeg tidligere i tråden Til hotellerne: booking.com, fdmtravel.dk - det er de hjemmesider hvor vi har fundet hotellerne/ferieboligerne billigst.Ryanair, som vinger fløjet med alle årerne har: ryanair.com som hjemmeside. Ellers er der rigtig mange søgemaskine mht. Fly....

Ups jeg læste ikke godt nok  

Tak.. Jeg tjekker det ud,,

Anmeld

8. juli 2012

Rsa

AalborgPigen skriver:

Ups jeg læste ikke godt nok  

Tak.. Jeg tjekker det ud,,

Pøj pøj

Anmeld

20. juli 2012

piap

Vi har de sidste gange vi skulle asted på ferie bestilt på rejser fre tyskland... det er en dansker der står bag og super godt til at hjælpe  det er bare tyske rejseselvskaber man rejser med.. vi var på furtuvantura i november 6 voksne og et barn på 2 det gav vi 25000kr for på et vildt luksus hotel, samme hotel havde star tour hvor vi skulle ha givet ca 50000kr. vil helt klart når vi skal afsted igen i uge 38/39 bestille fra rejser fra tyskland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.