Hvilket rejseselskab plejer i at rejse med, og hvorhen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Rsa

Vi har de sidste 4 år selv kombineret vores rejser, fundet billige flybilletter - ofte gennem ryanair og selv booket hotel. Det har vi sparet rigtig mange penge på og kvaliteten er ikke ringere, da man jo selv kan vælge hvilke kriterier man vil leve under under opholdet samt hvor mange stjerner hotellet skal have.Har ofte brugt: fdmtravel.dk og booking.com til hoteller, de billigste side jeg har kunnet finde.Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muffin_girl

Rsa skriver:

Vi har de sidste 4 år selv kombineret vores rejser, fundet billige flybilletter - ofte gennem ryanair og selv booket hotel. Det har vi sparet rigtig mange penge på og kvaliteten er ikke ringere, da man jo selv kan vælge hvilke kriterier man vil leve under under opholdet samt hvor mange stjerner hotellet skal have.Har ofte brugt: fdmtravel.dk og booking.com til hoteller, de billigste side jeg har kunnet finde.Pøj pøj

Hvor har i så rejst rundt henne ? Og fra hvilken lufthavn ?

Tak 

Anmeld

8. juli 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Jeg elsker også sådan noget med markeder, med fx vin og mad .. Og at tage ud og kigge i anderledes butikker.. Plejer tit at købe vin med hjem  

MEN sådan noget med at vandre og se på natur.. Det er bare ikke mig.. LAngt fra ..  

Geografi er heller ikke min stærke side.. 

Jeg er bare natur/kultur dame. Er ved at overtale manden til at vi skal på vin ferie i frankrig ( han kan ikke li vin så det er op af bakke) og så på en masse muser. he he det bliver hvis aldrig til noge.. Vil os gerne til usa der kan man altid finde en varm stat

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Jeg er bare natur/kultur dame. Er ved at overtale manden til at vi skal på vin ferie i frankrig ( han kan ikke li vin så det er op af bakke) og så på en masse muser. he he det bliver hvis aldrig til noge.. Vil os gerne til usa der kan man altid finde en varm stat

Så skal vi da tage på vinferie sammen  

hihi ..

Jeg gad også mega godt til USA.. Det koster bare mange penge .. 

Anmeld

8. juli 2012

Rsa

AalborgPigen skriver:

Hvor har i så rejst rundt henne ? Og fra hvilken lufthavn ?

Tak 

Bor i Aarhus og rejser fra Billund.Vi har været på Mollorca x 2, Malta, Tenerife og skal til Portugal i år

Anmeld

8. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AalborgPigen skriver:

Ja kæresten og jeg har ikke ferie lige nu .. Men vi har snakket om at vi skal en tur ud og rejse i februar el.marts..

Men hvor skal vi tage hen ?

Hvilket rejseselskab plejer i at rejse med ?

Jeg vil gerne et sted hen hvor solen skinner, og der er omkring de 25 grader ...  

Jeg gad godt til Kreta, Mallorca el sådan .. Men der er nok kun de 20 grader.. Og vil gerne lidt højere op

Vi plejer at rejse med SAS, fordi vi føler os trygge ved at rejse med det selskab.

Vi har ikke rejst så meget endnu, sidste år var vi  på Mallorca og i år i Javea (Spanien).

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Rsa skriver:

Bor i Aarhus og rejser fra Billund.Vi har været på Mollorca x 2, Malta, Tenerife og skal til Portugal i år

Må jeg spørge hvad i gav for Mallorca for fly+hotel ?

Og for Tenerife ?

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

mor:) skriver:

Vi plejer at rejse med SAS, fordi vi føler os trygge ved at rejse med det selskab.

Vi har ikke rejst så meget endnu, sidste år var vi  på Mallorca og i år i Javea (Spanien).

Okay .. De er også et velrenomeret firma, så vidt jeg ved.. 

Anmeld

8. juli 2012

bøgelund

AalborgPigen skriver:

Hvorfor ikke Falk Lauritsen ?? 

Startour får vist mange gode anbefalinger ..  

Tror du der er varmt på Gran Canarie i feb/marts?

Enormt dårlig og upersonlig service, og flabede og uprofessionelle guider da vi blev syge på en rejse til Tyrkiet. Der stod vi selv, uden hjælp. 

Jeghar på gran canaria i april, hvor det var skønt. Men i februar ved jeg ikke. Kunne forestille mig det.. 

Anmeld

8. juli 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Så skal vi da tage på vinferie sammen  

hihi ..

Jeg gad også mega godt til USA.. Det koster bare mange penge .. 

Det er det vi gør. Så kan Laura blive hjemme ved får så kan man os bedre smage he he.. Ja mega dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.