Alle andre er gravide, eller har små baby'er, bare ikke mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Miss-86

Ja, som overskriften siger, så er jeg skruk..

Min kæreste og jeg har været 4 dage på Fyn og idag, da vi skulle med færgen hjem, så var der en sød lille pige, nok omkring ½ år.. Jeg måtte simpelthen stå med ryggen til hende hele vejen, for kunne bare mærke tårerne presse sig på.. Øvv, hvor er det altså hårdt at være så skruk...
Synes godt nok, der er langt tid, til september (PB) og ja, hvornår bliver man så gravid??

Skulle lige have det ud.. Vil ikke 'belemre' min kæreste med det, ovenpå den dejlige ferie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

MorDk

Det er ikke nemt... det ved jeg. MEN glæd dig over at der rent faktisk ikke er såååå lang tid til I skal igang *S*

Glæder mig til at følge jeres vej til BABY ♥ Håber virkelig for jer at det lykkes hurtigt! HUSK gå ind i det aflsappet og positiv! Lad være med at stress hinanden. HUSK at NYD hinanden og ELSK hinanden ♥

Kram herfra!!!

Anmeld

10. juli 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Det er ikke nemt... det ved jeg. MEN glæd dig over at der rent faktisk ikke er såååå lang tid til I skal igang *S*

Glæder mig til at følge jeres vej til BABY ♥ Håber virkelig for jer at det lykkes hurtigt! HUSK gå ind i det aflsappet og positiv! Lad være med at stress hinanden. HUSK at NYD hinanden og ELSK hinanden ♥

Kram herfra!!!

Årh, tak hvor er du sød

Dejligt, med en der kan forstå mig
Nej, der er ikke længe til og jeg glæder mig godt nok.. Og jeg vil bare nyde det og HAM

Anmeld

10. juli 2012

MortilCilas

Miss-86 skriver:

Ja, som overskriften siger, så er jeg skruk..

Min kæreste og jeg har været 4 dage på Fyn og idag, da vi skulle med færgen hjem, så var der en sød lille pige, nok omkring ½ år.. Jeg måtte simpelthen stå med ryggen til hende hele vejen, for kunne bare mærke tårerne presse sig på.. Øvv, hvor er det altså hårdt at være så skruk...
Synes godt nok, der er langt tid, til september (PB) og ja, hvornår bliver man så gravid??

Skulle lige have det ud.. Vil ikke 'belemre' min kæreste med det, ovenpå den dejlige ferie..

Du er ikke alene! Jeg er også vildt skruk og er sååå misundelig på alle andre der lige har fået eller er gravide!!

Anmeld

11. juli 2012

Miss-86

MortilCilas skriver:

Du er ikke alene! Jeg er også vildt skruk og er sååå misundelig på alle andre der lige har fået eller er gravide!!

Det er altså ikke spor sjovt, man kan slet ikke styre sine følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.