Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TeamRocket skriver: Silke er så smukt. Men de er alle tre flotte- jeg kan bare ikke forstille mig en voksen kvinde hedde luna ? Tænker konsekvent på den skøre kvinde fra bamse og kylling
Silke er så smukt. Men de er alle tre flotte- jeg kan bare ikke forstille mig en voksen kvinde hedde luna ? Tænker konsekvent på den skøre kvinde fra bamse og kylling
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt Silke, da det er min favorit ud af de tre navne . Luna er slet ikke et navn for mig, og synes at Alberte er ved at komme for meget frem .
Lunae skriver:
fil jeg en pige skulle hun hedde alberte. synes det er sådan et fint navn.
Solveig89 skriver: Ja vi er lidt i tvivl om navnet til lille pigen. Vi har 3 favoriter, men hvilket et. Synes det er så svært og kommer hele tiden i tvivl om det nu skal være det, for jeg elsker alle 3 navne. Hvilket er jeres favorit?
Ja vi er lidt i tvivl om navnet til lille pigen.
Vi har 3 favoriter, men hvilket et.
Synes det er så svært og kommer hele tiden i tvivl om det nu skal være det, for jeg elsker alle 3 navne.
Hvilket er jeres favorit?
Hvis vi ikke havde været enige om Leah så var vores prinsesse blevet en Luna... så har stemt på Luna
/mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128