Hvad skal hun hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Momster89

Bøllen skriver:

Syntes Alberte passer bedst til Noah

Det har jeg også selv tænkt, og kunne måske godt forestille mig at Luna og Noah kunne skabe forvirring når man kalder på den ene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Fenja09

Jeg har selvfølgelig stemt Alberte, det hedder vores lille pige  

Men synes også at Luna er et rigtig flot navn - Silke bryder jeg mig ikke særlig meget om.

/Fenja

Anmeld

8. juli 2012

bøllen

Solveig89 skriver:

Det har jeg også selv tænkt, og kunne måske godt forestille mig at Luna og Noah kunne skabe forvirring når man kalder på den ene.

Syntes alle 3 navne er rigtige fine, men netop når man siger navnene sammen ,  syntes jeg Alberte passer bedst til

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Stemmer på Luna fordi jeg synes det et sødt navn og forbinder det med en vildt sød og betænksom person!!!

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Solveig89 skriver:

Ja vi er lidt i tvivl om navnet til lille pigen.

Vi har 3 favoriter, men hvilket et.

Synes det er så svært og kommer hele tiden i tvivl om det nu skal være det, for jeg elsker alle 3 navne.

Hvilket er jeres favorit?

Alberte

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores lille ny ( født d 4/7 ) ska hedde Alberte. Et navn som slet ik var på vores liste. Men de navne vi havde, passede slet ik til hende. Så kærsten skattestigning til at kigge på hende og pludselig var navnet der!!

Ellers ka jeg rigtig godt li Luna! Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

Troldemommi

Jeg er hel pjattet med navnet Luna, syntes det er så fint overvejer det selv hvis jeg får en datter mere, men det klinger bare ikke så godt med Johanne :-)

Monica

Anmeld

8. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Luna, det er så smukt et navn!

Anmeld

8. juli 2012

Nadia&Daniel

Har været NØD til at stemme blank.. Da jeg er VILD med de navne

Vil gerne selv have en:

- Luna - men det er skudt i skænkt, da jeg ofte synger Bamse sange, og især den med: Luna, Luna, Luna - hvor er du? Luna, Luna, Luna - skal vi komme nu??

- Alberte - har ikke kunne overtale manden endnu om dette navn

Anmeld

8. juli 2012

Alexander&Lærke

Jeg har stemt Alberte for det var mit nummer 1 pigenavn, da vi ventede vores lille pige, kunne dog ikke overtale ham til dette, emn skulle det blive til en pige mere engang så kommer hun til at hedde det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.