Først stort tillykke! Har selv været igennem behandling og det er bare en helt ubeskrivelig følelse når det endelig sker.
Jeg havde det præcis som dig. Var nervøs konstant og tjekkede toiletpapiret for blod osv. heletiden. Især op til første TS var jeg nervøs - men da vi først havde set hjerteblink der, også igen til endnu en TS, blev jeg mere rolig. og efter NF og første jordmoder besøg hvor jeg hørte hjertelyd, så går jeg ikke og er nervøs mere.
Men noget af det jeg blev ved med at sige til mig selv, var at naturen er som den er, og hvis jeg fik en SA så ville det være fordi at fostret var så sygt, at det ikke ville overleve alligevel og jeg kunne hverken gøre fra eller til. Det virkede som regel i 5 min også var jeg urolig igen. Men tanken om at få et barn som led eller som skulle leve med et slemt handicap og måske ikke leve særlig længe, gjorde også at jeg blev bedre til at acceptere at der er en større mening med de ting der sker. Men nu har jeg heller aldrig prøvet at miste, så jeg kan ikke udtale mig om hvor stor en smerte det må være. Jeg kunne forestille mig den er helt ubeskrivelig stor, og jeg føler med alle der skal igennem det.

for at dit lille mirakel vokser sig stor og stærk og bliver til en perfekt lille baby.
Anmeld