Andre end mig som er skruk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

SS82

Jeg er også MEGA skruk! Er ved at blive vanvittig over der ikke sker noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Tullepigen90

Ja MEGET!!

Anmeld

22. juli 2012

Christabelle

Jeg er også MEGA skruk og har været det længe, uden kæresten har været klar til noget der bare lignede PB-snak. Men nu har vi langt om længe haft snakken og er blevet enige om at vi starter 1. november Jeg glæder mig bare så meget :-)

Anmeld

22. juli 2012

Miss-86

Christabelle skriver:

Jeg er også MEGA skruk og har været det længe, uden kæresten har været klar til noget der bare lignede PB-snak. Men nu har vi langt om længe haft snakken og er blevet enige om at vi starter 1. november Jeg glæder mig bare så meget :-)

Årh det kender jeg alt for godt

Vi snakkede længe om det, uden at nå til enighed.. Men nu er der 40 dage til PB, det ble vi enige om i April..
Øjs, ventetiden har været lang..

Anmeld

23. juli 2012

Christabelle

Miss-86 skriver:

Årh det kender jeg alt for godt

Vi snakkede længe om det, uden at nå til enighed.. Men nu er der 40 dage til PB, det ble vi enige om i April..
Øjs, ventetiden har været lang..

Vi blev heldigvis hurtigt enige. Synes bare der er viiiiildt lang tid til :-) men har ventet på han blev klar i ca 3 år, så kan sagtens klare de sidste 3 måneder :-)

Anmeld

23. juli 2012

Sophie90

Ja mega mega mega!!! Og vi er igang med PB, så jeg går bare og håber.. Jeg smed pillerne for hmm.. ca. 2mdr siden.. Der er ikke sket noget endnu

Anmeld

23. juli 2012

Miss-86

Christabelle skriver:

Vi blev heldigvis hurtigt enige. Synes bare der er viiiiildt lang tid til :-) men har ventet på han blev klar i ca 3 år, så kan sagtens klare de sidste 3 måneder :-)

Ja 3 år er os længe, jeg har så ventet i ca 1. når vi går igang

Kan os sagtens, holde ventetiden ud, men det føles nu som om der er en uendelighed til d.1/9..

Anmeld

23. juli 2012

nusenjo88

MIIIIIIG!!!! Jeg er så skruk at jeg netop har bestilt preseed og g-test Jeg skal blot have mens TO gange endnu og så må vi smide regnfrakken Såvstarter projekt lillesøster/bror

Anmeld

23. juli 2012

Misscbn

Muzzen skriver:

Hilsen Mig.

jep mig og min lillemand er blevet 9 mdr idag  

er så skruk

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Ja, jeg må nok også indrømme, at jeg er blevet lidt skruk igen.

Men jeg tror nu lige vi venter lidt før vi starter PB igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.