6aarig i sexet video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

TNBC

MorDk skriver:

Enig!

Og USA er virkelig et sted man skal passe paa hvad man putter sine  boern i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Jones

Jeg må indrømme at jeg som man finder det sødt, sjovt og tæt på harmløst. Alligevel ville jeg dog aldrig lade min egen søn deltage i sådan noget 

Anmeld

9. juli 2012

NoName

9. juli 2012

twinny

Tullen85 skriver:

Jeg synes han er sød, og synes egentlig den er ret harmløs, nok mest fordi det er et barn, så tænker jeg personligt ikke den virker seksuel.

Men synes ikke det er en god beslutning af forældrene og sætte deres barn i sådan en siuation og så til offentlig skue. Kan som udgangspunkt ikke forstå de forældre der ikke bare lader deres børn være børn, men har et sygeligt ønske om berømmelse og penge... trist trist...

helt enig.

Anmeld

9. juli 2012

Mulle73

Synes den er latterlig... Altså, emnet er da helt ude i hampen for en lille dreng og så med den der "babystemme" han har. Synes damerne er til grin, at de vil medvirke i sådan en video. Ja, den er bare latterlig. Ikke andet.

Anmeld

9. juli 2012

aarhusmor

Jeg synes det er tydeligt at den lille dreng intet fatter af hvad der foregår og at det skulle være sexet på nogen måde og set ud fra hans verden tror jeg ikke det påvirker ham negativt i nogen retning fordi han ikke forstår det.

Men hvad jeg er ved at brække mig over er at voksne kan finde på at få en sød lille dreng til at indgå i et voksenmiljø. Det er ikke sjovt, det er kvalmende

Anmeld

9. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er rystet  Et barn på 6 år skal IKKE være med i en sexet videos og synge om booties og jeg ved ikke hvad. Jeg finder det bestemt ikke harmløst men derimod forargende!!

Et barn på 6 år skal have lov til at være barn og ikke spille voksen. Kan godt være at han ikke ved hvad han synger om og om hvad det hele drejer sig om og hvad han gør men come on!!! Han er et BARN for guds skyld!!

Anmeld

9. juli 2012

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er rystet  Et barn på 6 år skal IKKE være med i en sexet videos og synge om booties og jeg ved ikke hvad. Jeg finder det bestemt ikke harmløst men derimod forargende!!

Et barn på 6 år skal have lov til at være barn og ikke spille voksen. Kan godt være at han ikke ved hvad han synger om og om hvad det hele drejer sig om og hvad han gør men come on!!! Han er et BARN for guds skyld!!

ja, og jeg lagde maerke til hvordan han holder "vandgevaeret" naar han skyder. Helt forkert billede.

Anmeld

9. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Yurie skriver:

ja, og jeg lagde maerke til hvordan han holder "vandgevaeret" naar han skyder. Helt forkert billede.

Ja men helt ærlig altså!! Hvor er forældrerne henne i det her billede? Forstår det virkelig ikke....

Anmeld

9. juli 2012

minimig

Tullen85 skriver:

Jeg synes han er sød, og synes egentlig den er ret harmløs, nok mest fordi det er et barn, så tænker jeg personligt ikke den virker seksuel.

Men synes ikke det er en god beslutning af forældrene og sætte deres barn i sådan en siuation og så til offentlig skue. Kan som udgangspunkt ikke forstå de forældre der ikke bare lader deres børn være børn, men har et sygeligt ønske om berømmelse og penge... trist trist...

Helt enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.