6aarig i sexet video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

TNBC

faldt lige over den her paa EB.

http://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/article1788798.ece

Hvad mener I om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

B&J

jeg skal være ærlig at indrømme jeg har ikke lyst til at se den og slet ikke når der er et barn med der ind jeg bliver rystet og ked af sådan nogle ting

Anmeld

8. juli 2012

TNBC

B&J skriver:

jeg skal være ærlig at indrømme jeg har ikke lyst til at se den og slet ikke når der er et barn med der ind jeg bliver rystet og ked af sådan nogle ting

Den er ikke paa den maade sexet, men han er bare omringet af bikini klaedte kvinder... de siger det er harmloest, men jeg kan ikke se det sjove i det.

som en havde skrevet, hvad hvis det havde vaeret en 6aarig omringet af maend? Saa var der jo blevet raabt Paedofil.

Anmeld

8. juli 2012

SHERO

Jeg synes han er sød, og synes egentlig den er ret harmløs, nok mest fordi det er et barn, så tænker jeg personligt ikke den virker seksuel.

Men synes ikke det er en god beslutning af forældrene og sætte deres barn i sådan en siuation og så til offentlig skue. Kan som udgangspunkt ikke forstå de forældre der ikke bare lader deres børn være børn, men har et sygeligt ønske om berømmelse og penge... trist trist...

Anmeld

8. juli 2012

TNBC

Tullen85 skriver:

Jeg synes han er sød, og synes egentlig den er ret harmløs, nok mest fordi det er et barn, så tænker jeg personligt ikke den virker seksuel.

Men synes ikke det er en god beslutning af forældrene og sætte deres barn i sådan en siuation og så til offentlig skue. Kan som udgangspunkt ikke forstå de forældre der ikke bare lader deres børn være børn, men har et sygeligt ønske om berømmelse og penge... trist trist...

jeg synes heller ikke den er slem. han er helt vildt nuttet, men det bare et forkert emne de har brugt. Det er ikke noget boern skal synge om. Han kan synge om ting boern skal synes om.

Og ja, jeg synes ogsaa at det er sygt at foraeldre goer saa meget for at goere deres boern beroemte. Sikkert kun fordi de ikke kunne selv.

Anmeld

8. juli 2012

Mumto3

Virkelig latterlig! Han aner jo ikke hvad han synger om,eller hvorfor han skal sprøjte med med en vandpistol udover brysterne på en af pigerne.

Anmeld

8. juli 2012

B&J

Yurie skriver:

Den er ikke paa den maade sexet, men han er bare omringet af bikini klaedte kvinder... de siger det er harmloest, men jeg kan ikke se det sjove i det.

som en havde skrevet, hvad hvis det havde vaeret en 6aarig omringet af maend? Saa var der jo blevet raabt Paedofil.

det var godt men det er slemt nok af jeg kan læse

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Egentlig harmløst...men sys det er for åndssvagt! Børn og sex/numser, bryster og frække tekster hører bare ikke sammen...

Anmeld

8. juli 2012

TNBC

MorDk skriver:

Egentlig harmløst...men sys det er for åndssvagt! Børn og sex/numser, bryster og frække tekster hører bare ikke sammen...

jeg synes det er okay, at et barn vil lave en video, men ikke saadan. 

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Yurie skriver:

jeg synes det er okay, at et barn vil lave en video, men ikke saadan. 

Enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.