:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Ditte-3

hej tøsser.

sagen er den jeg havde et spørsmål til min kærste jeg endelig fik spurt om her i fredags har ik ville spøre da jeg frygted svaret og må indrømme fik heller ik lige det svar jeg håbet

jeg ville høre ham hvad han ville gøre vis jeg føtte en a de fredager hvor han skal hente hans datter, om han ville smutte fra mig og hente hin eller få en anden til det og bliver og støtte mig og se sin søn komme til verden. han svaret med han ik selv viste hvad han ville gøre og at han jo ik bare kunne svigte hans datter.

blev så ked af det har aldrig bet ham om at komme i første rekke og vil jeg heller ik men lige den ene dag hvor hans søn kommer til værden og jeg virkelig har brug for ham. er jeg for egoistisk ? ved godt der ingen der ved om hvornår det presis sker men nu går der bare så mange tanker rund har slet ik lyst til at ha ham med nu vis det betyder så lidt for ham, så heller avtale noget med min veninde. vær gang jeg begynder at tinke på det rander tårene ned håber det er homonerne der løber rundt med mig nu. men føler bare at jeg og mit uføtte baren betyder ingen ting for ham.

ville entelig bare ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Annana89

Ej det kan jeg virkelig godt forstå du bliver såret over! En fødsel er noget virkelig enestående og den oplevelse får han aldrig igen! Jeg sys det lyder som en virkelig underlig priotering af ham! Fair nok at han tænker han ikke vil få hende til at føle sig svigtet men en fødsel af hans eget barn burde være ok at "svigte" hende for. Og det er bestemt ikek et svigt, nu ved jeg ikke hvor gammel pigen er, og det kan godt være hun ikke helt forstår det. Men hvis det er den ene gang det sker at deres samværdsaftale bliver ændret så burde det nok gå. Det handler jo os om hvordan din kæreste og pigens mor takler situationen!

Jeg ved ikke helt om jeg kan råde dig til noget men jeg sys bestemt du har grund til at være ked over det og føle en skuffelse. Men det er klart din kæreste derbliver nødt til at indse at for den ene gangs skyld svogter han ikke sin datter men DIG ved at priotere hentning af hende højest!

Ihh håber i får den løst så du ikke skal tænke på det mere det er da det sidste man har brug for så tæt på fødslen!

Anmeld

8. juli 2012

Ditte-3

Annana89 skriver:

Ej det kan jeg virkelig godt forstå du bliver såret over! En fødsel er noget virkelig enestående og den oplevelse får han aldrig igen! Jeg sys det lyder som en virkelig underlig priotering af ham! Fair nok at han tænker han ikke vil få hende til at føle sig svigtet men en fødsel af hans eget barn burde være ok at "svigte" hende for. Og det er bestemt ikek et svigt, nu ved jeg ikke hvor gammel pigen er, og det kan godt være hun ikke helt forstår det. Men hvis det er den ene gang det sker at deres samværdsaftale bliver ændret så burde det nok gå. Det handler jo os om hvordan din kæreste og pigens mor takler situationen!

Jeg ved ikke helt om jeg kan råde dig til noget men jeg sys bestemt du har grund til at være ked over det og føle en skuffelse. Men det er klart din kæreste derbliver nødt til at indse at for den ene gangs skyld svogter han ikke sin datter men DIG ved at priotere hentning af hende højest!

Ihh håber i får den løst så du ikke skal tænke på det mere det er da det sidste man har brug for så tæt på fødslen!

hun er snart 3, jegf føler mig bare som et nul i hans øjn vis han virkelig bare smutter midt i det hele

håber bare det bliver anderledes når først det sker. og ja man har jo nok at tinke på her op til så det her er bare lige lidt for meget

Anmeld

9. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at han føler sig splittet i to! Er da sikker på at han helst vil være ved dig på jeres store dag. På den anden side vil han ik svigt sin store datter! 

Prøv at forklar ham stille og roligt at du har brug for at han er hos dig 100 procent og at datteren på ingen måde vil tage skade af at blive passet af feks hendes bedsteforældre. Og at når du har født, så vil du glæde dig til også at se hende!! 

Ku jo evt være en god ide at din veninde også var med til fødslen, så du havde 2 gode hjælper... 

Håber at i finder en god løsning. Vh stine

Anmeld

9. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Jeg tænker at han føler sig splittet i to! Er da sikker på at han helst vil være ved dig på jeres store dag. På den anden side vil han ik svigt sin store datter! 

Prøv at forklar ham stille og roligt at du har brug for at han er hos dig 100 procent og at datteren på ingen måde vil tage skade af at blive passet af feks hendes bedsteforældre. Og at når du har født, så vil du glæde dig til også at se hende!! 

Ku jo evt være en god ide at din veninde også var med til fødslen, så du havde 2 gode hjælper... 

Håber at i finder en god løsning. Vh stine

tak for svaret s har taget en lang snak med ham i går om at jeg bare er nød til at vide om han er der for mig eller ikke for det er vigtig for mig at vide hvor jeg står så jeg ellers kan hive i andre tråde. og han sage at han ville være der for mig og så skal han nok få lagt planer for de andre ting aaaa har bare ik tid til at føde s og er bare glad for han sage han ville være der for mig,

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Ditte-3 skriver:

tak for svaret s har taget en lang snak med ham i går om at jeg bare er nød til at vide om han er der for mig eller ikke for det er vigtig for mig at vide hvor jeg står så jeg ellers kan hive i andre tråde. og han sage at han ville være der for mig og så skal han nok få lagt planer for de andre ting aaaa har bare ik tid til at føde s og er bare glad for han sage han ville være der for mig,

ihh dejlig opdatering!! de tanker om hvor vidt han ville vælge dig eller datter lige nettop den dag er bare heller ikke fair hvis du skulle gå og tumle med! Godt i fik snakket om det og han valgte det "rigtige" hans datter skal nok overleve så længe han elelrs altid er der for hende

Men set fra en anden en din vinkel så er det selvf godt at han tænker så meget på samværdet med sin datter så er det os en god far du får til din søn. Men selvf. skal han stadig være der for DIG lige nettop i sårn en sittuation som en fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.