Sutteflasker... hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja det er jeg ret sikker på han bliver.. Håber dog han blir det på den gode måde hehe

Det skal du jo sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Team Putte

mælkechoko skriver:

Jeg tror, at det burde være ligemeget hvilken slags man bruger... jeg brugte ganske alm. flasker til mine tvillinger:
http://babyjungle.dk/?s=produkter&ID=70
- startede med sut nr. 1 da de var bette små og gik derfra op. Sluttede op på sut nr. 3- det kommer også an på hvor ivrige de er til at drikke. Jeg skulle bruge i starten ca. 20 flasker!!! Da jeg har to børn, der skulle have mad ca. hver 3 time... og det kunne mærkes, jeg gjorde ikke ret meget andet
end vaske flasker og fylder op...

Det gør altså en forskel hvilken flaske man giver hvilket barn.. Vi startede med MAM med sut 1 og den var alt for voldsom.. Nu har vi købt avent hvor hun skal arbejde mere for mælken og det gør en kæmpe forskel i mængden på gylp!

Anmeld

13. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det skal du jo sige

Hov hov hehe

Anmeld

13. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hov hov hehe

Du klinger dig til håbet om at det kun er små kærlige bandit-streger han laver, og det er fair nok, det ville jeg oz gøre hvis mit barn allerede var så udspekuleret

Anmeld

13. juli 2012

Kløver

Vi har haft stor glæde af både avent og pigeon til begge vores, som begge har haft problemer med spisningen

Anmeld

13. juli 2012

MissMaria

Team Putte skriver:

Hej i skønne damer

Vi kæmper stadig med amningen herhjemme og fordi lillefisen bliver ved med at tabe sig skal hun suppleres med mme.. Det har vi hidtil gjort med en sonde på fingeren, men det kræver 4 hænder og farmands barsel slutter imorgen

Vi prøvede at give sutteflaske for første gang i går, hvilket har resulteret i kaskader af gylp fordi det simpelthen kommer for hurtigt og masser af smertefuld luft i maven Vi bruger MAM's sutteflasker med 1'er sutter, men det er jo tydeligt at de ik virker

Nogle der har prøvet det og kan anbefale en super sutteflaske hvor hun skal arbejde lidt mere for mælken og vi kan undgå alt det luft i maven? Prisen er ligemeget!

Råd modtages med kyshånd så vi kan klare hverdagen selvom farmand genoptager jobbet!

Vi bruger pigeon og har brugt fra han var 3 dage.... Synes de er super gode

Anmeld

13. juli 2012

Team Putte

Maja84 skriver:

Vi har haft stor glæde af både avent og pigeon til begge vores, som begge har haft problemer med spisningen

Vi har oz fundet avent flaskerne og det er ren lykke og idyl nu, det er så skønt!

Anmeld

13. juli 2012

Team Putte

MissMaria skriver:

Vi bruger pigeon og har brugt fra han var 3 dage.... Synes de er super gode

Vi har fundet avent-flaskerne som hun heldigvis godt kan finde ud af at sutte på Det er fantastisk at hun nu skal arbejde for mælken så den ik bare løber ned i halsen på hende.. Det har virkelig haft en positiv virkning på gylpen som er gået fra meget store voldsomme mængder til at der lige løber en anelse ud af mundvigen engang imellem.. Det er fantastisk!

Anmeld

13. juli 2012

MissMaria

Team Putte skriver:

Vi har fundet avent-flaskerne som hun heldigvis godt kan finde ud af at sutte på Det er fantastisk at hun nu skal arbejde for mælken så den ik bare løber ned i halsen på hende.. Det har virkelig haft en positiv virkning på gylpen som er gået fra meget store voldsomme mængder til at der lige løber en anelse ud af mundvigen engang imellem.. Det er fantastisk!

Skønt
Så også lige da jeg havde skrevet, at indlægget ikke var fra i dag

God weekend

Anmeld

13. juli 2012

Team Putte

MissMaria skriver:

Skønt
Så også lige da jeg havde skrevet, at indlægget ikke var fra i dag

God weekend

Det har vist aldrig skadet med en anbefaling ekstra bare fordi det ik lige kommer samme dag som tråden er startet

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.