Sutteflasker... hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Team Putte

samantha1986 skriver:

Hvor er det godt at høre. De er nemlig super gode. Vores kan godt gylpe nogen gange men det er hvis hun godt kan være lidt forslugen. Men de er bare rigtig gode til hende. 

Arh der er oz løbet lidt ud af munden på hende her til eftermiddag, men det er ingenting iforhold til hvordan det hele kom retur med MAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Sp sagde her at der var mange bebs'er der ik kunne hitte ud af den runde sut, så Oliver er ik så unormal igen

Jamen det er også rund sut på tommee tippie haha... Jeg tror bare han tar røven på os allerede.. Han er en lille bandit er han

Anmeld

10. juli 2012

samantha1986

Team Putte skriver:

Arh der er oz løbet lidt ud af munden på hende her til eftermiddag, men det er ingenting iforhold til hvordan det hele kom retur med MAM

Det var godt synes også det er svært at undgå at der ille kommet lidt ud

Anmeld

10. juli 2012

Miss-86

Team Putte skriver:

Tak for svaret men de er lidt svære at komme i nærheden af sådan hurtigt

Vi har derimod købt en Avent-flaske og den virker bare som den skal Ingen gylp fra dem endnu og minimalt med luft i bebsers mave

Okay, det var godt

Anmeld

11. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jamen det er også rund sut på tommee tippie haha... Jeg tror bare han tar røven på os allerede.. Han er en lille bandit er han

Hehe godt du allerede mistænker ham for sådan nogle narresteger

Anmeld

11. juli 2012

Team Putte

samantha1986 skriver:

Det var godt synes også det er svært at undgå at der ille kommet lidt ud

Lidt må gerne

Anmeld

11. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe godt du allerede mistænker ham for sådan nogle narresteger

Han er en lille bandit..
Den måde han kan kigge på os, det stråler bare allerede af narrestreger.. Ved ikke om jeg skal grine eller græde hahaha

Anmeld

12. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Han er en lille bandit..
Den måde han kan kigge på os, det stråler bare allerede af narrestreger.. Ved ikke om jeg skal grine eller græde hahaha

Uh så han bliver en rigtig rod En dreng med stort D som rigtig kan teste forældrenes tålmodighed

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Uh så han bliver en rigtig rod En dreng med stort D som rigtig kan teste forældrenes tålmodighed

Ja det er jeg ret sikker på han bliver.. Håber dog han blir det på den gode måde hehe

Anmeld

12. juli 2012

mælkechoko

Jeg tror, at det burde være ligemeget hvilken slags man bruger... jeg brugte ganske alm. flasker til mine tvillinger:
http://babyjungle.dk/?s=produkter&ID=70
- startede med sut nr. 1 da de var bette små og gik derfra op. Sluttede op på sut nr. 3- det kommer også an på hvor ivrige de er til at drikke. Jeg skulle bruge i starten ca. 20 flasker!!! Da jeg har to børn, der skulle have mad ca. hver 3 time... og det kunne mærkes, jeg gjorde ikke ret meget andet
end vaske flasker og fylder op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.