Jeg er stjernetosset !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Laura.

lotchen skriver:

I kan måske ikke gøre så meget ved hans grundholdning til det, men I kan jo gøre den helt grove og sige at der ikke bliver serveret alkohol til ham i jeres hjem længere. Da I jo åbenbart ikke kan stole på at han bruger det indvendige af hovedet, når han ligefrem går hjem til sin mor og henter bilen. Kvajpande altså.... Men så er I i hvert fald ikke længere et sted, hvor han kan blive fuld og derefter tage bilen. HVor må han være flov.

Jeg forstår bare ikke at han kan få sig selv til det. Ikke nok med at han sætter sit eget liv i fare, så sætter han også andres i fare.. Han var godt fuld da han tog videre fra os af, så vil ikke tænke på, hvor langt væk han har været der kl. lort om morgenen.. jeg har INGEN respekt eller melidenhed med ham overhovedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

jydeinden

Laura. skriver:

Jeg forstår bare ikke at han kan få sig selv til det. Ikke nok med at han sætter sit eget liv i fare, så sætter han også andres i fare.. Han var godt fuld da han tog videre fra os af, så vil ikke tænke på, hvor langt væk han har været der kl. lort om morgenen.. jeg har INGEN respekt eller melidenhed med ham overhovedet!

eg forstår bare ikke, hvis moderen havde hentet bilen hos jer, og kørt den hjem til sig, så må hun da have haft nøglerne. Så enten er der mere end et sæt nøgler, eller også har han taget ind til hende og fået hende til at udleverer nøglerne ( håber da godt nok ikke det sidste er tilfældet)

Anmeld

8. juli 2012

klmf

Laura. skriver:

Det er en brist i deres evne til at vurdere egne evner, når de er fulde. De tror de kan det hele... Det er dem, det er flovt for bagefter når de er ædru. Så er der også dem, der bare er bedøvende ligeglade og ikke anser det for en mulighed overhovedet at noget kan gå galt.

Men synes da I skal sige til ham, at det der er bare en opførsel I på ingen måde kan acceptere i forbindelse med noget I holder hos jer. Så hvis han vil blive ved med at komme med til fest hos jer er der ikke noget alkohol til ham. Også vildt at I ikke engang kan stole på han ikke gør det, når bilen ikke er der

Håber han får frakendt kortet!

Anmeld

8. juli 2012

Laura.

jydeinden skriver:

eg forstår bare ikke, hvis moderen havde hentet bilen hos jer, og kørt den hjem til sig, så må hun da have haft nøglerne. Så enten er der mere end et sæt nøgler, eller også har han taget ind til hende og fået hende til at udleverer nøglerne ( håber da godt nok ikke det sidste er tilfældet)

Pas.. jeg aner ikke om de har et sæt nøgler hver...

Anmeld

8. juli 2012

jydeinden

Laura. skriver:

Pas.. jeg aner ikke om de har et sæt nøgler hver...

det kunne da være kønt hvis det er tilfældet. men hold op hvor ville jeg meget nødig være hans mor da, for hun kan jo ikke undgå at vide at han har taget bilen. OG alt andet end lige må det da give nogen skrækbilleder i knolden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.