Jeg er stjernetosset !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Laura.

Jeg raser indvendigt !

Sagen er den, at min kæreste i fredags havde nogle kammerater på besøg til lidt druk og spisning, inden de skulle videre til noget Havnefest senere på aftenen. Den ene kammerat er godt beruset kl. 23 da de tager afted herfra. Intet i det...

Igår, får man så atvide, at ham her kammeraten har taget bilen hjem kl. BÆ om morgenen i sin meget meget fulde tilstand, men blev - heldigvis - snuppet af politiet !

Jeg fryder mig så meget og han har virkelig godt af det !

Han har gjort det før til min datters barnedåb... og da vi fandt ud af det, fik han en ordentlig sviner af os alle (de nærmeste af hans venner) og han tog lidt afstand til os af flovhed..! Han lovede at han ikke ville gøre det igen, men gjorde det så igår.

Manden er fader til min datter og har selv en datter på 7 år..

Jeg er bare så gal og jeg vil give ham sådan en opsang når jeg ser ham igen, men ved at det ikke vil hjælpe.. Hvad pokker skal man sige, så det trænger ind i knolden på ham ?? ...

Undskyld mit sure opstød.. havde bare lige brug for at komme ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Dot D

åha.... han lyder som én af dem, der bare ikke forstår det.

jeg havde bedt om hans bilnøgler, hvis det var mig. så prøv det næste gang, de skal drikke og i byen. så kan han da ikke køre hjem

Anmeld

8. juli 2012

Mettefpigen

Jeg havde taget den grove i brug og havde sagt til ham: hvad dansen vil du gøre hvis der var en druk bilist der var kørt ind i din datter?...

Anmeld

8. juli 2012

Hyacinth

Laura. skriver:

Jeg raser indvendigt !

Sagen er den, at min kæreste i fredags havde nogle kammerater på besøg til lidt druk og spisning, inden de skulle videre til noget Havnefest senere på aftenen. Den ene kammerat er godt beruset kl. 23 da de tager afted herfra. Intet i det...

Igår, får man så atvide, at ham her kammeraten har taget bilen hjem kl. BÆ om morgenen i sin meget meget fulde tilstand, men blev - heldigvis - snuppet af politiet !

Han har gjort det før til min datters barnedåb... og da vi fandt ud af det, fik han en ordentlig sviner af os alle (de nærmeste af hans venner) og han tog lidt afstand til os af flovhed..! Han lovede at han ikke ville gøre det igen, men gjorde det så igår.

Jeg er bare så gal og jeg vil give ham sådan en opsang når jeg ser ham igen, men ved at det ikke vil hjælpe.. Hvad pokker skal man sige, så det trænger ind i knolden på ham ?? ...

Sikke en idiot

Jeg har i min omgangskreds en holdning der hedder at tage nøglerne fra personen og tale dem fra den dumme handling og ellers siger jeg, at jeg ringer til politiet. Er ret kølig hvad spritkørsel angår og har nul tolerance for det.

Så det er mit bedste bud

Anmeld

8. juli 2012

wamse

ååhh jamen hvad er der næsten at sige til det? Altså han gør det jo åbenbart uanset hvad andre mener.

Fortæl ham, hvad du føler og tænker, men jeg tror ikke på, at det har den store betydning for ham. Det havde ingen betydning for min far eller eks-mand, hvad alle vi andre sagde, og det med at de jo selv havde børn, og hvad de ville gøre, hvis deres børn blev kørt ned af en spritbillist, det havde intet effekt what so ever

Jeg tror jeg ville sige til din/jeres kammerat, at hvis man for fremtiden skal drikke med ham, så skal han starte med at aflevere bilnøglerne.

Anmeld

8. juli 2012

jydeinden

Laura. skriver:

Jeg raser indvendigt !

ville bare sige til ham, at så længe han agtede at gå i byen med jer, så skulle han lige afleverer bilnøglerne inden. for kan man drikke kan man sørme også tage ansvar nok til ikke at køre.

Anmeld

8. juli 2012

Mille82

Han mister vel kortet?

Min mand stoppede en spritbillist for nogle uger siden, dog en kvinde, med et mindreårigt barn og på en ganske almindelig hverdag lige til spisetid.

Jeg ved så ikke om jeg ligefrem havde haft mod til at stoppe hende og tage nøglerne som min mand gjorde, men jeg havde afgjort meldt det med det samme til politiet! Politiet ringede senere og fortalte os at hun mistede kortet.

Jeg fatter ikke at der er nogle der kører bil påvirkede!!

Anmeld

8. juli 2012

Laura.

Laura. skriver:

Jeg raser indvendigt !

Laver lige et fælles svar..

Første gang vi opdagede det, stod han pludselig hjemme i vores stue, 20 min. efter han var taget hjem. Vi forstod ikke hvordan det kunne lade sig gøre, for vi bor ikke SÅ tæt på hinanden. Vi fik en mistanke om at han havde taget bilen og fandt faktisk ud af at havde gjort det, selvom han benægtede det. - Han havde glemt noget hos os, og derfor var han kommet igen. Vi tog nøglerne fra ham og fik en til at hente og køre ham hjem. Han lovede så aldrig at gøre det igen.

Lige indtil igår...

Der var bare ingen af os som havde tænkt på det, da han ikke havde nogen bil hos os. Hans mor havde nemlig hentet den hos os (hun bor i samme by) Men han var gået hjem til hende, for at tage bilen hjem.. så vi havde ingen chance for at tage nøglerne fra ham, da hans mor skulle hente den.

Anmeld

8. juli 2012

klmf

I kan måske ikke gøre så meget ved hans grundholdning til det, men I kan jo gøre den helt grove og sige at der ikke bliver serveret alkohol til ham i jeres hjem længere. Da I jo åbenbart ikke kan stole på at han bruger det indvendige af hovedet, når han ligefrem går hjem til sin mor og henter bilen. Kvajpande altså.... Men så er I i hvert fald ikke længere et sted, hvor han kan blive fuld og derefter tage bilen. HVor må han være flov.

Anmeld

8. juli 2012

Laura.

Mille82 skriver:

Han mister vel kortet?

Min mand stoppede en spritbillist for nogle uger siden, dog en kvinde, med et mindreårigt barn og på en ganske almindelig hverdag lige til spisetid.

Jeg ved så ikke om jeg ligefrem havde haft mod til at stoppe hende og tage nøglerne som min mand gjorde, men jeg havde afgjort meldt det med det samme til politiet! Politiet ringede senere og fortalte os at hun mistede kortet.

Jeg fatter ikke at der er nogle der kører bil påvirkede!!

Jeg håber det ærligtalt for ham, for han har kun godt at det !

Dog kan det gå ud over vores ferie, da vi skal til Sverige sammen om et par uger.. Men sådan er det bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.