Er nød til at spørge om dette er meget normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg kan nu godt forstå at han har det sådan - men han kan jo godt "gå med til det" og så bare selv lade være at maile.

Hun kan da maile alt det hun vil, og så holder i bare fast i det vigtige skal foregå via tlf.

Så kan han lave de praktiske hente/aflevere aftaler netop når han henter/afleverer, og på den måde faktisk ignorere hendes mail-system

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men det er da et forsøg værd. Hun skal nemlig ikke bare have lov at bestemme, og ej heller have lov at spilde jeres energi på at blive gale på hende. Hun ville sansynligvis blive endnu mere irriteret hvis I blot accepterede hendes plan - for hvad skal hun så brokke sig over?

Ja du har garanteret ret.. Det skal i hvert fald prøves... Tusind tak for svar... Grrrrr hvor hun da virkelig irritere mig, der er virkelig Intet der er godt nok. Hun skal i hvert fald nok finde noget... Der værste er at hun ikke en gang deltager i afhentning osv, det er hendes kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Ja du har garanteret ret.. Det skal i hvert fald prøves... Tusind tak for svar... Grrrrr hvor hun da virkelig irritere mig, der er virkelig Intet der er godt nok. Hun skal i hvert fald nok finde noget... Der værste er at hun ikke en gang deltager i afhentning osv, det er hendes kæreste.

Hehe, ja undskyld jeg griner lidt, men det er da tydeligt hvor ynkelig hun er, og hvor lidt hun har at gå op i

Jeg håber at I en dag også kan se ironien i det, og bare grine i stedet for at lade jer påvirke!

Held og lykke - og giv da meget gerne en update på om det virker (eller hvad der gør)?

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Hehe, ja undskyld jeg griner lidt, men det er da tydeligt hvor ynkelig hun er, og hvor lidt hun har at gå op i

Jeg håber at I en dag også kan se ironien i det, og bare grine i stedet for at lade jer påvirke!

Held og lykke - og giv da meget gerne en update på om det virker (eller hvad der gør)?

Jegkan også kun grine af det, men samtidig bliver jeg vildt irriteret over t hun skal lave alt det ballade, og nye regler her og mig i rø...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.