God Karma til alle fra alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Vidunderligeunger

Kloster skriver:

Jeg er glad for:

*Vores gode helbred.

*Vores faste arbejde (selvom vi begge søger andet, er vi glade for, vi har et)

*Jeg glæder mig SÅ meget til, vi skal på camping i vores sommerferie og at vores økonomi ser fin ud, så det realist set kan lade sig gøre, at vi kommer på et par forlænget weekender et par gange om året. Ud over sommerferien.

*Jeg er glad for, vi er færdige med at betale vores bil nr 2, så disse penge går ind på opsparingen til konfirmationen næste år.

Lyder jo også bare rigtig skønt det hele Især det med sommerferien!! 

Dejligt med positiv energi ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Vidunderligeunger

Drømme skriver:

Skøn tråd på fb findes der en gruppe der ligner - taknemmelighed og intentioner:b

Jeg er dybt taknemmelig for min kæreste og vores datter. Jeg er taknemmelig for han har hjulpet mig så meget psykisk så jeg nu føler mig stærk og glad

Jeg er taknemmelig for han elsker mig som jeg er, og jeg er taknemmelig for at elske ham lige så højt som han elsker mig - og omvendt

Jeg er taknemmelig for min datter det meste af tiden er glad og smilende og jeg er taknemmelig for at have fået hende til at grine i dag - hun har det skønneste grin <3

Jeg er taknemmelig for at føle mig hel, for at kunne være den person jeg ønsker at være og jeg er taknemmelig for al den kærlighed jeg har i mig.

Jeg er taknemmelig for min veninde, min sjælesøster, som jeg ved er der for mig uanset hvad, også selvom vi ikke ses hver dag.

Og jeg er taknemmelig for min skønne, skøre hund, der skaber endnu flere smil og grin i huset. Og taknemmelig for hvor godt hun har taget imod Sophia.

Og så er jeg taknemmelig for livet. Jeg elsker at leve

der er intet som vores børn der kan gøre os glade 

lyder til du har fundet dig en dejlig mand med hjertet på rette sted, så kan man jo kun være taknemmelig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.