God Karma til alle fra alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Vidunderligeunger

Inspireret af et svar i en anden tråd så her:

Ja jeg synes simpelthen vi skal have en tråd hvor vi fortæller om alle de dejlige ting vi har i vores liv, alt det vi er tilfredse med og de ting som vi glæder os over i hverdagen!! Ikke fordi debattrådene som står i kontrast til denne ikke er okay, jeg mangler bare positivitet!! Jeg lægger ud!

Jeg er tilfreds med mig selv, jeg stolt af at have afsluttet min eksamen samtidig med jeg har været meget alene med to små børn. Jeg er glad glad glad for min kæreste, som arbejder hårdt for at jeg kan studere. Jeg GLÆDER mig til d. 1/9 hvor min datter skal tages ud af dagplejen og være hjemme hos mig og lillebror. 
Jeg ved ikke hvad jeg vil mht uddannelse men jeg finder ud af det og det er fint!!
Jeg elsker mine to vidunderlige unger som bare giver mit liv så meget mening hver eneste dag. 
Jeg er taknemmelig for min familie. Både min egen og for svigerfamilien, jeg føler mig heldig at vi harmonerer så godt alle sammen.
Jeg skal snart være moster og jeg glæder mig hel vild.

Alt er skønt, livet er skønt og jeg elsker at leve det!

GOD aften ude i stuerne

-og lad mig hører om jeres dejlige liv!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

morethanperfect

Vidunderligeunger skriver:

Inspireret af et svar i en anden tråd så her:

Ja jeg synes simpelthen vi skal have en tråd hvor vi fortæller om alle de dejlige ting vi har i vores liv, alt det vi er tilfredse med og de ting som vi glæder os over i hverdagen!! Ikke fordi debattrådene som står i kontrast til denne ikke er okay, jeg mangler bare positivitet!! Jeg lægger ud!

Jeg er tilfreds med mig selv, jeg stolt af at have afsluttet min eksamen samtidig med jeg har været meget alene med to små børn. Jeg er glad glad glad for min kæreste, som arbejder hårdt for at jeg kan studere. Jeg GLÆDER mig til d. 1/9 hvor min datter skal tages ud af dagplejen og være hjemme hos mig og lillebror. 
Jeg ved ikke hvad jeg vil mht uddannelse men jeg finder ud af det og det er fint!!
Jeg elsker mine to vidunderlige unger som bare giver mit liv så meget mening hver eneste dag. 
Jeg er taknemmelig for min familie. Både min egen og for svigerfamilien, jeg føler mig heldig at vi harmonerer så godt alle sammen.
Jeg skal snart være moster og jeg glæder mig hel vild.

Alt er skønt, livet er skønt og jeg elsker at leve det!

GOD aften ude i stuerne

-og lad mig hører om jeres dejlige liv!  

Jeg elsker bare mit liv .. Kort sagt

Min familie , at ting de bare kører for mig , for tiden  

Anmeld

7. juli 2012

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Jeg elsker bare mit liv .. Kort sagt

Min familie , at ting de bare kører for mig , for tiden  

og hvad mere kan man be om?

DEJLIGT

Anmeld

7. juli 2012

morethanperfect

og hvad mere kan man be om?

DEJLIGT

Lige præcis ..
Alle burde være taknemmelige for det de har , i stedet for at være triste over det de ikke har  

Anmeld

7. juli 2012

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Lige præcis ..
Alle burde være taknemmelige for det de har , i stedet for at være triste over det de ikke har  

ja netop! og måske denne tråd kan være med til at flere får øjnene op for at de jo egentlig har det helt godt

Anmeld

7. juli 2012

morethanperfect

ja netop! og måske denne tråd kan være med til at flere får øjnene op for at de jo egentlig har det helt godt

Vi kan håbe  

Anmeld

7. juli 2012

dorthemus

Og så glæder du dig også helt vildt til vi ses den 18. juli

Jeg har meget at være taknemmelig for. Først og fremmest for min datter Runa der fylder mit liv med glæde, sjov og udfordringer 24/7 Jeg fik hende sent og alene...selvvalgt med donor og har ikke fortrudt det et sekund. Jeg har skabt mig et netværk af en masse dejlige kvinder med børn, heraf flere som har gjort hvad jeg har for at få drømmebarnet før det var for sent. Jeg har kendskab til en halvbror til Runa i Sverige og glæder mig til at møde ham og hans mor snart Det giver tryghed at vide, at Runa ikke blir alene, når nu jeg ikke selv kan give hende flere søskende.

Jeg glæder mig over at min datter og min far har så nært et forhold hvilket betyder at min far og jeg er kommet tættere ind på hinanden end jeg nogensinde har drømt eller håbet på.

Og så glæder jeg mig over at jeg tog springet og skiftede et forhadt arbejde ud med et hvor jeg glæder mig til at stå op til hver dag

Anmeld

8. juli 2012

Kloster

Jeg er glad for:

*Vores gode helbred.

*Vores faste arbejde (selvom vi begge søger andet, er vi glade for, vi har et)

*Jeg glæder mig SÅ meget til, vi skal på camping i vores sommerferie og at vores økonomi ser fin ud, så det realist set kan lade sig gøre, at vi kommer på et par forlænget weekender et par gange om året. Ud over sommerferien.

*Jeg er glad for, vi er færdige med at betale vores bil nr 2, så disse penge går ind på opsparingen til konfirmationen næste år.

Anmeld

8. juli 2012

Drømme

Skøn tråd på fb findes der en gruppe der ligner - taknemmelighed og intentioner:b

Jeg er dybt taknemmelig for min kæreste og vores datter. Jeg er taknemmelig for han har hjulpet mig så meget psykisk så jeg nu føler mig stærk og glad

Jeg er taknemmelig for han elsker mig som jeg er, og jeg er taknemmelig for at elske ham lige så højt som han elsker mig - og omvendt

Jeg er taknemmelig for min datter det meste af tiden er glad og smilende og jeg er taknemmelig for at have fået hende til at grine i dag - hun har det skønneste grin <3

Jeg er taknemmelig for at føle mig hel, for at kunne være den person jeg ønsker at være og jeg er taknemmelig for al den kærlighed jeg har i mig.

Jeg er taknemmelig for min veninde, min sjælesøster, som jeg ved er der for mig uanset hvad, også selvom vi ikke ses hver dag.

Og jeg er taknemmelig for min skønne, skøre hund, der skaber endnu flere smil og grin i huset. Og taknemmelig for hvor godt hun har taget imod Sophia.

Og så er jeg taknemmelig for livet. Jeg elsker at leve

Anmeld

8. juli 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Og så glæder du dig også helt vildt til vi ses den 18. juli

Jeg har meget at være taknemmelig for. Først og fremmest for min datter Runa der fylder mit liv med glæde, sjov og udfordringer 24/7 Jeg fik hende sent og alene...selvvalgt med donor og har ikke fortrudt det et sekund. Jeg har skabt mig et netværk af en masse dejlige kvinder med børn, heraf flere som har gjort hvad jeg har for at få drømmebarnet før det var for sent. Jeg har kendskab til en halvbror til Runa i Sverige og glæder mig til at møde ham og hans mor snart Det giver tryghed at vide, at Runa ikke blir alene, når nu jeg ikke selv kan give hende flere søskende.

Jeg glæder mig over at min datter og min far har så nært et forhold hvilket betyder at min far og jeg er kommet tættere ind på hinanden end jeg nogensinde har drømt eller håbet på.

Og så glæder jeg mig over at jeg tog springet og skiftede et forhadt arbejde ud med et hvor jeg glæder mig til at stå op til hver dag

Ja DET gør jeg. At jeg kunne glemme det  

Det var jo dig der insp. mig til at oprette tråden, da jeg lige blev stukket af en god-karma bi i forbindelse med dit svar om at du jo bare er taknemmelig for det du har

Lyder vildt med en halvbror! og helt vild dejligt for Runa at der er en derude når hun en dag skal stå "alene"! 
Jeg er jo opvokset som enebarn, men fandt ud af som 15 årig at min far har en søn som jeg ikke har vidst noget om. Han vil ikke have kontakt, men jeg håber han en dag ringer eller skriver ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.