Åhh mine indvolde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Åhh jeg syns godt nok også det er ved at være hårdt:-( noget af min slimprop gik til morgen... Mine fødder hæver i varmen, og mine pluk veer viser jeg er til... Føler mig som hval så forstår dig ski godt:-D :-D Glæder mig til at få min baby udddd, og til at få min krop igen:-))

Kan jeg godt forståååå......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

MorDk

Rikke S skriver:

Ja, jeg trives bedst på vores kølige badeværelse - i badekaret - som en anden stor hval

Ja badekar er dejligt.... pyyyyh!

Anmeld

8. juli 2012

crille

Øv at du har det så skidt.. og I (alle der svarer noget af samme på tråden).

Her er det "kun" ryggen der lver ballade, men det er nu heller ikke rart. Magne laver dog ikke så meget ravage som jeg kan hører de sagten kan de kære pus.. Er 32+ i dag.

Nogen gange syntes jeg dog det virker lidt til at han tror han skal ud gennem navlen.. Eller at det er tid til at trykke på forneden og så strammer det godt. Men ondt, det er kun i ryggen.. 

Ville meget gerne komme med beroligende tanker, men tøser (håber ingen tager det ilde op at jeg skriver sådan), jeg tror desværre at det er sådan vi må vænne os til det er den sidste tid.. Godt der ikke er så længe igen til vi sidder med det mest dyrebare og måske har glemt alt om smerterne det kostede at komme dertil  

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

crille skriver:

Her er det "kun" ryggen der lver ballade, men det er nu heller ikke rart. Magne laver dog ikke så meget ravage som jeg kan hører de sagten kan de kære pus.. Er 32+ i dag.

Nogen gange syntes jeg dog det virker lidt til at han tror han skal ud gennem navlen.. Eller at det er tid til at trykke på forneden og så strammer det godt. Men ondt, det er kun i ryggen.. 

Ville meget gerne komme med beroligende tanker, men tøser (håber ingen tager det ilde op at jeg skriver sådan), jeg tror desværre at det er sådan vi må vænne os til det er den sidste tid.. Godt der ikke er så længe igen til vi sidder med det mest dyrebare og måske har glemt alt om smerterne det kostede at komme dertil  

Jeg glæder mig MEGET! Jeg VED jo hvad der venter... osv.

Har en skøøøn skøøøn dreng i forvejen *S* Så har jo været igennem alle disse "anstrengelser" før... ♥ DET ER DET HELE VÆRD! Men det ER bare hårdt!

Anmeld

8. juli 2012

crille

MorDk skriver:

Jeg glæder mig MEGET! Jeg VED jo hvad der venter... osv.

Har en skøøøn skøøøn dreng i forvejen *S* Så har jo været igennem alle disse "anstrengelser" før... ♥ DET ER DET HELE VÆRD! Men det ER bare hårdt!

Det er et ja.. og egentlig syntes jeg det er fedt med din tråd.. Syntes at det på en eller anden måde er blevet så korrekt at man helst ikke må syntes andet end at det er vidunderligt, skønt og fantastisk at være gravid. man skal helst være total overskud og har man ondt, skal man negligere det.. Så på den baggrund vil jeg sige tak Tak fordi der også er plads til at syntes det er hårdt og gør ondt.. 

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

crille skriver:

Det er et ja.. og egentlig syntes jeg det er fedt med din tråd.. Syntes at det på en eller anden måde er blevet så korrekt at man helst ikke må syntes andet end at det er vidunderligt, skønt og fantastisk at være gravid. man skal helst være total overskud og har man ondt, skal man negligere det.. Så på den baggrund vil jeg sige tak Tak fordi der også er plads til at syntes det er hårdt og gør ondt.. 

Det er P*sse hårdt! tænk hvad din krop og dit sind gennemgår! Det er stort at være gravid og det er SÅÅÅÅ mega hårdt! Nogle har en nem graviditet andre har en FORFÆRDELIG graviditet. Begge dele er normalt. Denne graviditet er slem for mig... og jeg tænker at det er godt at det er sidste gang (ihvertfald planen) For magter ikke sådan en tur mere. 2 børn må også være rigeligt *SS*

KRAM!

Anmeld

8. juli 2012

babymus77

crille skriver:

Jaaa det mit 3 barn, men havde lykkelig glemt:-) Er 38+0 tirsdag så kan se ende på det;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.