Åhh mine indvolde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.985 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

MorDk

Hvor har jeg det bare "stramt"

Føler mine indvolde er blev kastet tilfældigt ind i min krop! Alt gør ondt og er ubehageligt. Det trykker, niver, svier osv.

Jeg er i Uge 30+2 idag... og der er stadig godt gang i Lillepigen!

Nogle der ved hvor tarmene bliver skubbet hen? Helt op eller ud til siden ellr hvordan?

Jeg ved at mavemusklerne bliver skubbet ud til siderne... men hold nu op et "rod" der må være derinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

tekop89

Åh for søren, det lyder slemt!

Altså tyndtarmen bliver skubbet op og bliver presset op mod mavesækken, mens tyktarmen bliver skubbet lidt nedad og bagud mod rygsøjlen. (Det kan selvfølgelig variere en hel del hvordan tarmene lægger sig i løbet af graviditeten) 

Kig på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/182343pi1/graviditet/oensker-tegninger-i-forhold-til-organerne--.aspx
Der er én der giver et rigtig godt link til en side, hvor man kan se hvordan organerne placerer sig i løbet af graviditeten.

Anmeld

8. juli 2012

Ditte-3

puha føler med dig. føler sig fanget i sin ejen krop. men mit blev dog meget være efter jeg fik ham vent i tirsdags,

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

tekop89 skriver:

Åh for søren, det lyder slemt!

Altså tyndtarmen bliver skubbet op og bliver presset op mod mavesækken, mens tyktarmen bliver skubbet lidt nedad og bagud mod rygsøjlen. (Det kan selvfølgelig variere en hel del hvordan tarmene lægger sig i løbet af graviditeten) 

Kig på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/182343pi1/graviditet/oensker-tegninger-i-forhold-til-organerne--.aspx
Der er én der giver et rigtig godt link til en side, hvor man kan se hvordan organerne placerer sig i løbet af graviditeten.

Tak for link

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Ditte-3 skriver:

puha føler med dig. føler sig fanget i sin ejen krop. men mit blev dog meget være efter jeg fik ham vent i tirsdags,

ÆÆævv... ja det er ikke spor sjovt!!!

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Av gad vide om det er min lever hun ligger og sparker til... det gør fandme ondt!!! PUHA!

Anmeld

8. juli 2012

Rikke S

Jeg har det ligesådan - er i uge 33 - bliver forpustet bare af at snakke, fordi alt bliver mast

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Rikke S skriver:

Jeg har det ligesådan - er i uge 33 - bliver forpustet bare af at snakke, fordi alt bliver mast

JA det er utroligt hvad man skal gennemgå som gravid! Puha og så i denne varme

Anmeld

8. juli 2012

Rikke S

MorDk skriver:

JA det er utroligt hvad man skal gennemgå som gravid! Puha og så i denne varme

Ja, jeg trives bedst på vores kølige badeværelse - i badekaret - som en anden stor hval

Anmeld

8. juli 2012

babymus77

Åhh jeg syns godt nok også det er ved at være hårdt:-( noget af min slimprop gik til morgen... Mine fødder hæver i varmen, og mine pluk veer viser jeg er til... Føler mig som hval så forstår dig ski godt:-D :-D Glæder mig til at få min baby udddd, og til at få min krop igen:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.