Helt ærligt? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer.

En lille historie.

Vi tog i sommerhus i weekenden

Jeg var oppe og skændes med min morfar her for en uge siden. Han blev ved med at sige, jeg kunne finde på at slå mine børn. Han blev ved og ved. (han var fuld)  Jeg gik fra bordet og sagde han var en idiot.

Jeg kom dog tilbage og sagde UNDSKYLD, samt vi skulle slutte den her. Da jeg ikke gad snakke om det mere. MEN så kørte det ud til, han sagde "jeg skulle være glad for jeg stadigvæk sad på bænken" og truede med at slå mig Der fik min kæreste og jeg nok og gik i seng. Da vi står op morgen efter, pakker vi vores ting for at tage hjem. Ind kommer min momor og spørg hvad der sker. Og jeg (tudende) forklarer det hele. Så siger hun fandme "tror du ikke han mente noget andet?" WHAT???

Han kommer så ind og giver en halvhjertet undskyld, som bare ikke holder og siger jeg skal stoppe med at tude.   Samt om jeg stadigvæk synes han er et svin? hvor jeg svarer JA. Dette husker jeg dog ikke.

Går ud igang, hvor min mormor spørg om dette er sandt. Hvor manden fandme siger NEJ. (Så manden siger faktisk jeg lyver) Jeg sidder lige ved siden af og hører det.  Nå, vi tager vores ting og skrider.

Da de kommer hjem, ringer min mormor og siger min morfar vil have en undskyld for at kalde ham et svin. Samt om jeg stadigvæk synes han er et svin? hvor jeg svarer JA. Det havde min mormor hørt. Og hvis han ikke får denne undskyld, kan det ikke lade sig gøre at vi skal se dem mere.

Er jeg helt væk for jeg ikke vil undskylde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes ikke du har noget at undskylde for.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes ikke du har noget at undskylde for.

tak for svaret.

Nej det synes jeg bestemt heller ikke.

Anmeld

7. juli 2012

Silas&Mille

Umiddelbart kan jeg ikke lige se hvad du skal undskylde for.

Så nej du er ikke helt væk

Hader fulde folk. Sådan var min morfar også, men vi har simpelthen guttet kontakten fordi vi ikke gider hans drikkeri. Og min mormor kan ikke helt se problemet så hende snakker vi heller ikke med mere.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym skriver:

tak for svaret.

Nej det synes jeg bestemt heller ikke.

Jeg ville allerhøjst ringe til ham og sige noget i retning af: 

Jeg har ikke kaldt dig for et svin på noget tidspunkt, men du spurgte og ja, jeg synes at din opførsel overfor mig var svinsk og det vil jeg godt have en undskyldning for.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg ville allerhøjst ringe til ham og sige noget i retning af: 

Jeg har ikke kaldt dig for et svin på noget tidspunkt, men du spurgte og ja, jeg synes at din opførsel overfor mig var svinsk og det vil jeg godt have en undskyldning for.

Ja, ønsker bare slet ikke at snakke med ham.  

Ligemeget om han undskylder eller ej. Bliver det aldrig det samme igen.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Umiddelbart kan jeg ikke lige se hvad du skal undskylde for.

Så nej du er ikke helt væk

Hader fulde folk. Sådan var min morfar også, men vi har simpelthen guttet kontakten fordi vi ikke gider hans drikkeri. Og min mormor kan ikke helt se problemet så hende snakker vi heller ikke med mere.

Okay tak for svaret. Ja, sådan må det blive i sidste ende. ¨Jeg er ligeglad med ham. Men jeg ønsker stadigvæk at snakke med min mormor. Selvom hun også har dummet sig.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym skriver:

Okay tak for svaret. Ja, sådan må det blive i sidste ende. ¨Jeg er ligeglad med ham. Men jeg ønsker stadigvæk at snakke med min mormor. Selvom hun også har dummet sig.

Det kan jeg godt forstå. Mit forslag var også kun hvis det virkelig blev nødvendigt.

Kan godt forstå du stadig vil se din mormor. Det er sikkert også svært for hende at skulle være i midten af det hele.

Held og lykke

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Det kan jeg godt forstå. Mit forslag var også kun hvis det virkelig blev nødvendigt.

Kan godt forstå du stadig vil se din mormor. Det er sikkert også svært for hende at skulle være i midten af det hele.

Held og lykke

tak.

Anmeld

8. juli 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå.

Men det hjælper desværre ikke at hun kun tager haans parti, for det sårer også dig/jer.

håber du finder ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.