...Og så var det at lillemor blev rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Ej nej nej nej!!!

Idag da kæresten, sønnen og jeg skulle over fodgængerfelten på  HovedgadNe ser jeg en bil dreje til højre ... Han ser ikke en rygende pap-fis. Jeg ser nærmest det hele i "Slowmotion" .... Min kæreste vender sig og får liiige øje på ham og rækker hånden frem som næsten rammer bilen..! Jeg får RÅBT: "Hvad fanden laver du mand" Han bremsede SÅ hårdt op at hans datter på forsædet fløj frem mod ruden... (heldigvis havde hun sele på) Jeg råber igen:  "Og så har du FANDME børn med i bilen"....

Bagefter blev jeg vildt dårlig. Blev svimmel... og så bare det hele for mig... at han kunne have knaldet liiige ind i siden af klapvognen, hvor Bassen sad  PUHA! Jeg blev dårlig! Og vred!

Hvad sker der? Oplever tit folk køre med hovedet under armen! Bliver altså SÅ vred!

Nå, men måtte bare lige dele det med jer... PYYYHA!

der er desværre mange som ikke burde ( og formenligt heller ikke har) kørekort. men godt der ikke skete jeg noget. Men man kan godt undre sig over hvorfor katten folk kører som død og helved når de har deres egne børn med dét forstår jeg ganske simpelt ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.