...Og så var det at lillemor blev rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

MorDk

Ej nej nej nej!!!

Idag da kæresten, sønnen og jeg skulle over fodgængerfelten på  HovedgadNe ser jeg en bil dreje til højre ... Han ser ikke en rygende pap-fis. Jeg ser nærmest det hele i "Slowmotion" .... Min kæreste vender sig og får liiige øje på ham og rækker hånden frem som næsten rammer bilen..! Jeg får RÅBT: "Hvad fanden laver du mand" Han bremsede SÅ hårdt op at hans datter på forsædet fløj frem mod ruden... (heldigvis havde hun sele på) Jeg råber igen:  "Og så har du FANDME børn med i bilen"....

Bagefter blev jeg vildt dårlig. Blev svimmel... og så bare det hele for mig... at han kunne have knaldet liiige ind i siden af klapvognen, hvor Bassen sad  PUHA! Jeg blev dårlig! Og vred!

Hvad sker der? Oplever tit folk køre med hovedet under armen! Bliver altså SÅ vred!

Nå, men måtte bare lige dele det med jer... PYYYHA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

twinny

Puhha. godt der ikke skete noget. Sikke da en nar.

Vi oplevede idag at vores glasplade på ydresiden af ovnen sprang. Og der fløj bare glasskår over det hele. gløede varme. Godt bebserne ikke sad i deres højstole derude.

Da vi ringede til varmemesteren grinede stodderen bare og sad. NÅÅÅ det er sket engang før.

Godt vi flytter d 1/9

Anmeld

7. juli 2012

La´chrissen

MorDk skriver:

Ej nej nej nej!!!

Idag da kæresten, sønnen og jeg skulle over fodgængerfelten på  HovedgadNe ser jeg en bil dreje til højre ... Han ser ikke en rygende pap-fis. Jeg ser nærmest det hele i "Slowmotion" .... Min kæreste vender sig og får liiige øje på ham og rækker hånden frem som næsten rammer bilen..! Jeg får RÅBT: "Hvad fanden laver du mand" Han bremsede SÅ hårdt op at hans datter på forsædet fløj frem mod ruden... (heldigvis havde hun sele på) Jeg råber igen:  "Og så har du FANDME børn med i bilen"....

Bagefter blev jeg vildt dårlig. Blev svimmel... og så bare det hele for mig... at han kunne have knaldet liiige ind i siden af klapvognen, hvor Bassen sad  PUHA! Jeg blev dårlig! Og vred!

Hvad sker der? Oplever tit folk køre med hovedet under armen! Bliver altså SÅ vred!

Nå, men måtte bare lige dele det med jer... PYYYHA!

Godt der ikke skete jer noget

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

twinny skriver:

Vi oplevede idag at vores glasplade på ydresiden af ovnen sprang. Og der fløj bare glasskår over det hele. gløede varme. Godt bebserne ikke sad i deres højstole derude.

Da vi ringede til varmemesteren grinede stodderen bare og sad. NÅÅÅ det er sket engang før.

Godt vi flytter d 1/9

Ej for pokker!!! Sikke da en IDIOT

Godt der ikke skete noget!!!

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

La´chrissen skriver:

Godt der ikke skete jer noget

JA for pokker! Bliver sgu så dårlig efter sådan en oplevelse!!!

Anmeld

7. juli 2012

La´chrissen

MorDk skriver:

JA for pokker! Bliver sgu så dårlig efter sådan en oplevelse!!!

Ja panikken breder sig bagefter når ens adrenalin er faldet ned. Sikke en tosse. Utroligt hvad folk laver i trafikken.

Anmeld

7. juli 2012

B&J

åhhh hvor jeg dog hader nogle gange når folk køre med hovede under armen det sker bare alt alt alt for tit jeg har også oplevet flere gange hvor jeg når at knalde hånden ned i bilen råben og skrigen heldig vis har jeg været alene når det er sket....

men hvor var det godt der ikke skete nogle af jer noget

Anmeld

7. juli 2012

Muffin_girl

Nogle mennesker er bare nogle fatsvage svin.. 

GODT DER INTET SKETE !!!  

Anmeld

7. juli 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Godt vi flytter d 1/9

Ej det er dog skrækkeligt ! Godt der intet skete .. 

Anmeld

7. juli 2012

fairlady

Ja man kan nemt blive uopmærksom et kort øjeblik, og det kan ende galt.

Godt der ikke skete noget alvorligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.