Jubel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Ja og vi har alle sovet til kl 8.30 i dag! Og det sker bare normalt aldrig her hjemme

Vi havde en liste med navne, men ingen af dem passede ligesom rigtig til hende, så de blev skrodet igen. Så vi sku lige ha thea med på konference. Pludselig kigger min kærste op og siger hva med ALBERTE??? Mig og thea kiggede på hinanden og sagde JA DA! 

så hun ska vist hedde ALBERTE Vh stine

Ahhh er også spændt på om det navn vi har haft siden jeg blev gravid passer til vores lille mand når vi endelig ser ham;0)

Men alberte er da et super skønt og stærkt navn! Det passer også godt sammen med Thea! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Ahhh er også spændt på om det navn vi har haft siden jeg blev gravid passer til vores lille mand når vi endelig ser ham;0)

Men alberte er da et super skønt og stærkt navn! Det passer også godt sammen med Thea! 

Ja de navne vi var blevet enige om inden hun kom passede i hvert fald ik, så vi måtte i tænke boks igen! Fandt først navet i forgårs! Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

Mor til L&S

Dejligt at høre

Hvor længe var du på sygehuset?

Mor til Liva 39+6

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Dejligt at høre

Hvor længe var du på sygehuset?

Mor til Liva 39+6

Vi var indlagt fra jeg blev sat igang d 3/7, fødte d 4/7 kl 20.55. Kom hjem igår lørdag d 7/7. Jeg sku være indlagt 48 timer pga jeg fik høj feber under fødslen + baby sku tjekkes for infektion pga feberen under fødslen. Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Vi var indlagt fra jeg blev sat igang d 3/7, fødte d 4/7 kl 20.55. Kom hjem igår lørdag d 7/7. Jeg sku være indlagt 48 timer pga jeg fik høj feber under fødslen + baby sku tjekkes for infektion pga feberen under fødslen. Vh stine

Ja det er da nogle dage når man har en datter "hjemme" - Håber jeg kan komme hjem samme dag, så jeg ikke skal undvære min "store" datter

Glæder mig til at læse din fb.

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Ja det er da nogle dage når man har en datter "hjemme" - Håber jeg kan komme hjem samme dag, så jeg ikke skal undvære min "store" datter

Glæder mig til at læse din fb.

Planen fra starten af, var endelig at vi sku blive et par dage, hvis vi havde behov for det. Fødte for tidligt sidst og var indlagt i 3 uger, så vi har aldrig prøvet at ha en normal lille nyfødt. Men hun er en lille nem en og vi ku såmænd sagtens ha taget hjem før!

Har faktisk skrevet min fødselsberedtning, under fødselsberedtninger vh stine

Anmeld

8. juli 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Planen fra starten af, var endelig at vi sku blive et par dage, hvis vi havde behov for det. Fødte for tidligt sidst og var indlagt i 3 uger, så vi har aldrig prøvet at ha en normal lille nyfødt. Men hun er en lille nem en og vi ku såmænd sagtens ha taget hjem før!

Har faktisk skrevet min fødselsberedtning, under fødselsberedtninger vh stine

Nåh ok - ja så var I jo forberedt

Super, den vil jeg smutte ind og læse

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Nåh ok - ja så var I jo forberedt

Super, den vil jeg smutte ind og læse

Det blev lidt langt, selvom jeg har forkortet den! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.