Jubel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så ska jeg da lige love for at mælken er løbet til!! Har haft fint med mælk til hende hele tiden, men nu til denne amning er det så det sprøjter ud! Lækkert ja det ved jeg godt! 

+ vi er kommet hjem og min dejlig veninde jeg går til sløjdt med har lavet den flottest træ stork til os, som hænger og flyver rundt udenfor vores køkkenvindue. I ska få et billede af den sener!! 

Vores 2 katte kigger noget misfornøjet på lillesøster og ha flere gange kigget amnklagende på os. Tror de savner thea og glæder sig til hun kommer hjem og leger med dem lige om lidt!! Jayy nu kommer thea snart hjem! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Så ska jeg da lige love for at mælken er løbet til!! Har haft fint med mælk til hende hele tiden, men nu til denne amning er det så det sprøjter ud! Lækkert ja det ved jeg godt! 

+ vi er kommet hjem og min dejlig veninde jeg går til sløjdt med har lavet den flottest træ stork til os, som hænger og flyver rundt udenfor vores køkkenvindue. I ska få et billede af den sener!! 

Vores 2 katte kigger noget misfornøjet på lillesøster og ha flere gange kigget amnklagende på os. Tror de savner thea og glæder sig til hun kommer hjem og leger med dem lige om lidt!! Jayy nu kommer thea snart hjem! Vh stine

ih hvor skønt at høre det går godt jeg glæder mig til billederne

Anmeld

8. juli 2012

projekt-ønskebarn

Dejligt at høre. En god start tror jeg er virkelig vigtig for resten af amningen  

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

Hvor må det være dejligt at være kommet hjem! Og endda med så fin en start:0) skønt!!!

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Frk P. skriver:

ih hvor skønt at høre det går godt jeg glæder mig til billederne

Ja det er så dejligt at være hjemme! Billeder kommer når vi engang får tændt computeren, når baby sover! Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt at høre. En god start tror jeg er virkelig vigtig for resten af amningen  

Ja hun er bare rigtig dygtig til at sutte, så det er heldigvis gået rimeligt smertefrit indtil vidre!! 

Også tror jeg bare mine bryster ka huske hvordan man gør fra sidst  Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Hvor må det være dejligt at være kommet hjem! Og endda med så fin en start:0) skønt!!!

Det er intet mindre end fantastisk at være hjemme! Og det er så dejligt at nusse og mysse thea, som indtil vidre virker fint tilfreds med lillesøster Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Det er intet mindre end fantastisk at være hjemme! Og det er så dejligt at nusse og mysse thea, som indtil vidre virker fint tilfreds med lillesøster Vh stine

Ihhh dejligt! Og så på sårn en smuk dag! Hvad skal lillesøster egentlig hedde?

Anmeld

8. juli 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Ihhh dejligt! Og så på sårn en smuk dag! Hvad skal lillesøster egentlig hedde?

Ja og vi har alle sovet til kl 8.30 i dag! Og det sker bare normalt aldrig her hjemme

Vi havde en liste med navne, men ingen af dem passede ligesom rigtig til hende, så de blev skrodet igen. Så vi sku lige ha thea med på konference. Pludselig kigger min kærste op og siger hva med ALBERTE??? Mig og thea kiggede på hinanden og sagde JA DA! 

så hun ska vist hedde ALBERTE Vh stine

Anmeld

8. juli 2012

projekt-ønskebarn

Sikke et fint navn  Dejligt at det hele bare kører!

Ihh nu glæder jeg mig endnu mere til at det bliver min tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.