Time out.....til jer der bruger time out til jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

Det tror jeg helt sikkert os men som jeg forstår det kræver det os meget disciplin fra den voksnes side og ikke noget man ska benytte i flæng også er det vigtig man tager en go snak bagefter.. Tænker os at det ikke ska være på værelset eller lignende da værelset gerne sku være et rum man forbinder med hygge og ikke straf som jeg ser time out

altsaa hvis jeg engang vil bruge time out, tror jeg at jeg vil bruge den det kalder "naughty stol".... en lille stol i et hjoerne af stuen eller koekkenet... for ja det skal jo ikke forbinde deres vaerelse med noget daarligt som du siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

L&V

Gravid2012 skriver:

altsaa hvis jeg engang vil bruge time out, tror jeg at jeg vil bruge den det kalder "naughty stol".... en lille stol i et hjoerne af stuen eller koekkenet... for ja det skal jo ikke forbinde deres vaerelse med noget daarligt som du siger

Præcis.. Så må du se om det er en metode for dig til den tid

Anmeld

7. juli 2012

BellaCiinea

Gravid2012 skriver:

ja syntes nemlig ogsaa det ser ud til at vaere en god metode, har set det i supernanny... jeg har hellere ikke boern endnu, men taenker da allerede fra nu af hvordan jeg gerne vil opdrage dem, saa maa vi se om det holder

Haha den er go den med kattende... har en hund, tror du det virker paa den ogsaa

Jamen sådan tænker jeg også =)

Hellere prøve det, end ikk at prøve det og være uvidende...

Kunne da forestille mig at det også hjælper på hunde =) Dyr er kloge =) Så det kan sagtens forstå sådan noget

Anmeld

8. juli 2012

christina92

Sådan rent pædagoisk vil jeg bare lige sige at time out sikkert er vældig fint og effektivt så længe det er dialogen med barnet omkring hvorfor h*n får en time out der er i fokus og ikke selve "straffen".

Jeg er gravid, og tror ikke jeg kan tage stilling til det før jeg kender mit barn, før jeg ved om det er en teenager der kommer ud, eller en stille pige. Mine "metoder" kommer til at afhænge meget af barnet, men jeg er nok også lidt skadet af mit pæd studie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.