Time out.....til jer der bruger time out til jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Gravid2012

Hvornar er det en passende alder for barnet at ha til en time out ?

(hvornar begyndte i at give time out til jeres barn)?

Hvad er jeres meninger og erfaringer om time out...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

BellaCiinea

Gravid2012 skriver:

Vil bare lige sige at, ja... ved godt at det er børn i snakker om nu. Men jeg bruger time out på mine katte, og der hjælper det også!

Vil helt klart bruge det på mine børn når jeg engang får sådan nogen =)

Jeg synes det virker som en rigtig god metode...

Anmeld

7. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
IsabellaCiinea skriver:

Vil bare lige sige at, ja... ved godt at det er børn i snakker om nu. Men jeg bruger time out på mine katte, og der hjælper det også!

Hov , time out på dine katte ;D noget du vil uddybe for mig i privat besked for jeg har satan boende hos mig i øjeblikket ;D haha.. Altså min ene kat er blevet så fræk

Anmeld

7. juli 2012

Lady Marion <3

Med frygt for at lyde from ,, Nej bruger ikke time out til min 3 årige eller de store unger , , jeg ville ikke selv bryde mig om at få en time out  her forklarer vi og taler i stedet og har aldrig haft de store problemer med nogen af ungerne.

Anmeld

7. juli 2012

BellaCiinea

MarleneOlsen skriver:

Hov , time out på dine katte ;D noget du vil uddybe for mig i privat besked for jeg har satan boende hos mig i øjeblikket ;D haha.. Altså min ene kat er blevet så fræk

Er gjort ;D

Anmeld

7. juli 2012

L&V

Gravid2012 skriver:

Jeg vil ikke selv bruge det, men for at man kan forsvare at bruge det vil jeg mene barnet ska være min 3 år også er det 1 min pr leve år

Anmeld

7. juli 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

Jeg vil ikke selv bruge det, men for at man kan forsvare at bruge det vil jeg mene barnet ska være min 3 år også er det 1 min pr leve år

tak fordi du svarede selvom du ikke selv vil bruge det... jeg har ikke boern endnu, men har set supernanny, hvor de bruger det, syntes nu det ser meget effektive ud... men det maa jeg jo proeve at se om det virker for mig engang....

Anmeld

7. juli 2012

Gravid2012

Lady Marion <3 skriver:

Med frygt for at lyde from ,, Nej bruger ikke time out til min 3 årige eller de store unger , , jeg ville ikke selv bryde mig om at få en time out  her forklarer vi og taler i stedet og har aldrig haft de store problemer med nogen af ungerne.

nej du skal ikke vaere bange for at sige din mening... det er helt fint du ikke syntes om time out.. Jeg har hellere ikke boern endnu, saa kan ikke sige om det er noget jeg vil bryde mig om foer ...

Tak for dit svar

Anmeld

7. juli 2012

Gravid2012

IsabellaCiinea skriver:

ja syntes nemlig ogsaa det ser ud til at vaere en god metode, har set det i supernanny... jeg har hellere ikke boern endnu, men taenker da allerede fra nu af hvordan jeg gerne vil opdrage dem, saa maa vi se om det holder

Haha den er go den med kattende... har en hund, tror du det virker paa den ogsaa

Anmeld

7. juli 2012

L&V

Gravid2012 skriver:

tak fordi du svarede selvom du ikke selv vil bruge det... jeg har ikke boern endnu, men har set supernanny, hvor de bruger det, syntes nu det ser meget effektive ud... men det maa jeg jo proeve at se om det virker for mig engang....

Det tror jeg helt sikkert os men som jeg forstår det kræver det os meget disciplin fra den voksnes side og ikke noget man ska benytte i flæng også er det vigtig man tager en go snak bagefter.. Tænker os at det ikke ska være på værelset eller lignende da værelset gerne sku være et rum man forbinder med hygge og ikke straf som jeg ser time out

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.