Folk og hundelorte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Rikke S

Kongmulle skriver:

Ja netop, vi samler også altid op, for ellers kan man jo ikke rigtig brokke sig vel

Fatter bare ikke det kan være så svært. Kan virkelig blive SUR.

Har én gang tændt af på en dame. Hendes hund sked lige foran vores børnehave og hun gik da bare videre...

Jeg gik måske over gevind den dag, men hun lufter aldrig hun der igen i hvertfald GG

Nej, folk skal s.. have det at vide. Vi andre skider da heller ikke midt på fortorvet, vi holder os da (men hunden går man jo netop med, for at den kan snuse, skide osv). Men det er da ejers ansvar at samle op.

Der var en aften vores Kassy havde havde fået rester efter chili con carne (hun er jo en stor hund, så spiste ca. 1 kg inkl. ris og hundepiller). Dagen efter var maven en anelse lind  og der lod jeg altså lorten ligge (men den lå næsten helt inde under en hæk i udkanten af en græsplæne bag vores kommunekontor), det er trods alt et sted der ikke render børn og barnevogne "frit rundt".

Synes ikke du gik over stregen, og synes slet ikke damen kan tillade sig at blive fornærmet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

anynom

Loven er desværre skruet sådan sammen at man som hundeejer ikke behøver samle op, men grundejeren skal. Dvs alt det lort som ligger på fortovet foran mit hus, det skal JEG samle op - og jeg har ikke engang hund! Ad!

Anmeld

7. juli 2012

Frk.S

Jeg synes der ligger mange rundt omkring - det er så FUCKING klamt!!  Og vi har haft barnevognshjulet smasket ind i lort op til flere gange - 2 gange næsten lige efter hinanden.  

Sjovt nok, når man snakker om det, så siger alle hundeejerne også, at ja det er klamt, og de samler selv op. Hvem ER det så der IKKE gør?? 

Men når man ser på hvor meget skrald der ellers ligger rundt omkring, så må man nok bare erkende, at mange folk er nogle klamme svin, der synes det er lækkert nok at der ligger lort, cigaretskoddder, snotpapir, slikpapir og andet "godt" rundt omkring over alt. 

Jeg har ikke selv hund, så jeg har ikke nogen at samle op efter der. Men jeg smider IKKE skrald rundt omkring. 

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

Da jeg selv havde hund samlede vi ALTID op efter den! ALTID! Alt andet er da for klamt! Her i min by sys jeg faktisk ikke jeg ser særlig mange lorte ligge rundt omkring...hvilket er skøøønt!

Anmeld

7. juli 2012

chael

Nej, jeg er SÅ arrig over det

Vi har en sti hvor mange cykler og går med barnevogne, men jeg går sjældnere og sjældnere den vej, fordi jeg 6 ud af 10 gange køre barnevognen igennem en hundelort. Og det er så fucking klamt.

Bliver SÅ harm og bitter over det.

Har ikke selv hund. Men ville da selv samle op, hvis jeg havde.

Vi kalder den hundelorte stien

*C

Anmeld

7. juli 2012

chael

Frk.S skriver:

Jeg synes der ligger mange rundt omkring - det er så FUCKING klamt!!  Og vi har haft barnevognshjulet smasket ind i lort op til flere gange - 2 gange næsten lige efter hinanden.  

Sjovt nok, når man snakker om det, så siger alle hundeejerne også, at ja det er klamt, og de samler selv op. Hvem ER det så der IKKE gør?? 

Men når man ser på hvor meget skrald der ellers ligger rundt omkring, så må man nok bare erkende, at mange folk er nogle klamme svin, der synes det er lækkert nok at der ligger lort, cigaretskoddder, snotpapir, slikpapir og andet "godt" rundt omkring over alt. 

Jeg har ikke selv hund, så jeg har ikke nogen at samle op efter der. Men jeg smider IKKE skrald rundt omkring. 

Enig!! Der må findes en del klammoer derude

Anmeld

7. juli 2012

Solstrålebørn

Lad os håbe der kommer en lov om de hundelorte... 

Oplever af og til at der ligger lort et par skridt fra vores dørtrappe og ned til fortovet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.