Folk og hundelorte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Kongmulle

Jeg har tit været knald-hysterisk over folk der ikke samler op efter deres hund.  I dette område hvor vi bor, er folk nogle *******! Hader at køre min barnevogn gennem en hundelort, eller skulle se ned på jorden, for at være sikker på jeg ikke træder i det. Men er det kun her det forekommer? Hvordan ser der ud i jeres byer? Og så ja, samler i selv op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

lucas<3

her hvor jeg bor er der ikk særlig mange bomelum lort.. heldigvis.. havde os når folk ikke samler det op..

Anmeld

7. juli 2012

BellaCiinea

Kongmulle skriver:

Jeg har tit været knald-hysterisk over folk der ikke samler op efter deres hund.  I dette område hvor vi bor, er folk nogle *******! Hader at køre min barnevogn gennem en hundelort, eller skulle se ned på jorden, for at være sikker på jeg ikke træder i det. Men er det kun her det forekommer? Hvordan ser der ud i jeres byer? Og så ja, samler i selv op?

Altså der ligger da en klat hist og pist, men som regel næsten helt inde i hækken. 

Men nej, sys ikke jeg oplever meget af det her =)

Anmeld

7. juli 2012

TeamRocket

Vi samler altid op. Og jeg er pisse fucking træt af at mine børn og jeg ikke kan gå på stien ned til børnehaven uden at vi konstant skal passe på at træde i lorte. By eller skov- SAML JERES LORT OP EFTER JER!! Åh hvor jeg hader det, så svært er det altså heller ikke at have poser i lommen når man går ud Min nabo siger, ej men i skoven behøver man jo ikke, JO det gør man!

Jeg er så harm over det. Virkelig!

Anmeld

7. juli 2012

Kongmulle

TeamRocket skriver:

Vi samler altid op. Og jeg er pisse fucking træt af at mine børn og jeg ikke kan gå på stien ned til børnehaven uden at vi konstant skal passe på at træde i lorte. By eller skov- SAML JERES LORT OP EFTER JER!! Åh hvor jeg hader det, så svært er det altså heller ikke at have poser i lommen når man går ud Min nabo siger, ej men i skoven behøver man jo ikke, JO det gør man!

haha og mig der prøvede at skrive det så pænt GG.

men JA, vi er helt enige! Pisse fucking belastende!

Anmeld

7. juli 2012

Rikke S

Det ligger en del lorte i Store Heddinge, men tror nu ikke det er værre end andre steder, og ikke galt nok til at kalde slemt.

Men de er der, og er grænseløsst irriterende.

Ja for pokker, du kan tro jeg samler op. Jeg har en stor sankt bernhard, som kommer af med en lille spandfuld af gangen , og kan ikke rigtig tillade at brokke mig, uden at feje for min egen dør.

Desuden har jeg sagt til alle lokale hundeluftere, at de bare skal smide hundenes lort i vores skraldestativ, hvis hunden skider nær os, da jeg hellere vil have lorten deri end under sko, banevognshjul ol.

Det har folk faktisk taget rigtig godt imod. Og da der ligger en børnehave lige på den anden side af vores hus og en skole ca 200 m væk, går der rigtig mange forældre med både mindre og større børn, som nu slæber en del mindre lort med sig .

Anmeld

7. juli 2012

Kongmulle

Rikke S skriver:

Det ligger en del lorte i Store Heddinge, men tror nu ikke det er værre end andre steder, og ikke galt nok til at kalde slemt.

Men de er der, og er grænseløsst irriterende.

Ja for pokker, du kan tro jeg samler op. Jeg har en stor sankt bernhard, som kommer af med en lille spandfuld af gangen , og kan ikke rigtig tillade at brokke mig, uden at feje for min egen dør.

Desuden har jeg sagt til alle lokale hundeluftere, at de bare skal smide hundenes lort i vores skraldestativ, hvis hunden skider nær os, da jeg hellere vil have lorten deri end under sko, banevognshjul ol.

Det har folk faktisk taget rigtig godt imod. Og da der ligger en børnehave lige på den anden side af vores hus og en skole ca 200 m væk, går der rigtig mange forældre med både mindre og større børn, som nu slæber en del mindre lort med sig .

Ja netop, vi samler også altid op, for ellers kan man jo ikke rigtig brokke sig vel

Fatter bare ikke det kan være så svært. Kan virkelig blive SUR.

Har én gang tændt af på en dame. Hendes hund sked lige foran vores børnehave og hun gik da bare videre...

Jeg gik måske over gevind den dag, men hun lufter aldrig hun der igen i hvertfald GG

Anmeld

7. juli 2012

B&J

Puhh der ligger mange rundt omkring her i hjørring og det sidste nye er at der ligger hundeposer med lort i over alt det er så pisse ulækkert... da jeg selv havde hund samlede jeg altid op jeg havde altid en rulle med poser i lommen og en til at side på snoren for de fylder jo ingen ting

Anmeld

7. juli 2012

Silas&Mille

IsabellaCiinea skriver:

Altså der ligger da en klat hist og pist, men som regel næsten helt inde i hækken. 

Men nej, sys ikke jeg oplever meget af det her =)

Det er faktisk det samme her.

Dog har vi et stort problem med at folk lufter deres hunde for kort tid eller sådan noget, så der ligger hundelorte på vores gangstier foran opgangene. DET ER KLAMT! Fatter simpelthen ikke at folk kan få sig selv til at lade den ligge, når de ved der er børn der render og leger foran opgangene.

Anmeld

7. juli 2012

Masig

TeamRocket skriver:

Kunne ikke have skrevet det bedre selv... Fuldstændig enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.