Hakkerier...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Det har du jo ret i.... Jeg synes da selv jeg siger når noget går direkte i hjertet på mig... Som jeg slet ikke synes om, siger da os min mening...

Nemlig ogd et tror jeg virker bedre end sådan en overordnet tråd hvor alle sidder og tænker på hvad de gør forkert eller alle tænker det i hvert fald ikke er dem...tror du ikke-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Nemlig ogd et tror jeg virker bedre end sådan en overordnet tråd hvor alle sidder og tænker på hvad de gør forkert eller alle tænker det i hvert fald ikke er dem...tror du ikke-smiler

Det svært og vide hvad de andre tænker... Men jo, det er da den vej....

Anmeld

5. maj 2009

finkedinke

Det kører i ring, syntes jeg.

Jeg har været i forskellige forum på nettet gennem en del år efterhånden. Jeg syntes gerne det er sådan at der en imellem kan komme en tråd eller to der koger over. Bagefter virker det som om folk kommer i tanke om den gode tone og derefter besinder sig et godt stykke tid.
Jeg syntes at vi, generelt set, har en god stemning herinde i forhold til f.eks. netbaby. Jeg tror det er fordi man ikke er anonym her og også til en vis grad at sidens ejere ikke er usynlige.

At vi er forskellige og at nogen svarer i øst når man spørger i vest er jo bare som det er i den virkelige verden Vi lærer jo noget af/om andre ved at være her. OG man var her vel ikke hvis man ikke ville have andres mening.
Jeg syntes selv det kan være svært ikke at afspore en debat, det er jo også sådan en samtale IRL udvikler sig.
Jeg syntes trådstarter godt kan tillade sig evt at gentage det der ikke blev besvaret. Det vigtigste er at man kan tale pænt sammen, have respekt for andres meninger og evt. være enige om at være uenige.

Berith

Anmeld

5. maj 2009

finkedinke

Eva skriver:

Eller misforstår...jeg ææææælsker diskussioner og kunne blive ved i evigheder...synes det er virkelig interessant og læringsrigt at have meningsudvekslinger, men jeg gider da ikke have ret, så stopper diskussionen jo-smiler
Knus Eva...som kommer fra et hjem hvor vi altid diskuterede meget, så for mig er det helt naturligt og intet negativt i...

Det har jeg bemærket Eva
Jeg har det lige sådan, men forsøger at beherske tendenserne. Bl.a fordi jeg også har andet at bruge min dag på end at sidde her, selv om det er hyggeligt. (skal hente børn ved bussen, burde faktisk gå nu)

Vil også tilføje at fordelen ved at vi ikke er anonyme, er at man jo lærer folk at kende via deres måde at skrive på. Så ved man jo også lidt om hvilken tone det er skrevet i. Ordene er jo i bund og grund nemme at misforstå når man ikke kan læse intentionerne hos den der skriver.

Berith

Anmeld

5. maj 2009

Honningblomst

finkedinke skriver:

Det har jeg bemærket Eva
Jeg har det lige sådan, men forsøger at beherske tendenserne. Bl.a fordi jeg også har andet at bruge min dag på end at sidde her, selv om det er hyggeligt. (skal hente børn ved bussen, burde faktisk gå nu)

Vil også tilføje at fordelen ved at vi ikke er anonyme, er at man jo lærer folk at kende via deres måde at skrive på. Så ved man jo også lidt om hvilken tone det er skrevet i. Ordene er jo i bund og grund nemme at misforstå når man ikke kan læse intentionerne hos den der skriver.

Berith

Præcis...jeg har nu altså også andet, men har i flere dage haft en sløj dreng hjemme så vi har bare siddet og hygget i sengen-smiler- og så har jeg kunne skrive lidt ind imellem...smiler.
Knus Eva..sm ikke er så træls som hun kan lyde til...griner

Anmeld

5. maj 2009

finkedinke

Præcis...jeg har nu altså også andet, men har i flere dage haft en sløj dreng hjemme så vi har bare siddet og hygget i sengen-smiler- og så har jeg kunne skrive lidt ind imellem...smiler.
Knus Eva..sm ikke er så træls som hun kan lyde til...griner

Nu fik jeg lige læst igen hvad jeg har siddet og skrevet, det var ikke ment negativt Eva. Men jeg er halvt ude af døren nu og fik vist ikke formuleret mig rigtigt

Berith - der nu er ude af døren

Anmeld

5. maj 2009

Tina2

Synes da bestemt også det hele ville blive lidt kedeligt, hvis man ikke kan sige sin mening:-)

Og når jeg har startet tråd er det da for at høre hvad I mener:-) Også selvom I ikke er enige med mig:-)

Hvis I synes der er hakkerier herinde, så sku I slå en smut omkring Ordet er frit på Netbaby, ha ha!

Har selv været meget på den side, men min marts '04 gruppe er flyttet herover pga flere ting, og så synes jeg debatten derinde er RET hård til tider.....
Skriver dog stadig derinde ind imellem, men jeg blander mig helst udeom de debatter hvor der er tilsvininger, for det er sgu så lavt!!!!

Synes simpelthen den her side er FANTASTIIIISK!!!! Jeg elsker den:-) Og synes det er nogle skønne piger som er herinde og diskutere med:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.