Det kører i ring, syntes jeg.
Jeg har været i forskellige forum på nettet gennem en del år efterhånden. Jeg syntes gerne det er sådan at der en imellem kan komme en tråd eller to der koger over. Bagefter virker det som om folk kommer i tanke om den gode tone og derefter besinder sig et godt stykke tid.
Jeg syntes at vi, generelt set, har en god stemning herinde i forhold til f.eks. netbaby. Jeg tror det er fordi man ikke er anonym her og også til en vis grad at sidens ejere ikke er usynlige.
At vi er forskellige og at nogen svarer i øst når man spørger i vest er jo bare som det er i den virkelige verden

Vi lærer jo noget af/om andre ved at være her. OG man var her vel ikke hvis man ikke ville have andres mening.
Jeg syntes selv det kan være svært ikke at afspore en debat, det er jo også sådan en samtale IRL udvikler sig.
Jeg syntes trådstarter godt kan tillade sig evt at gentage det der ikke blev besvaret. Det vigtigste er at man kan tale pænt sammen, have respekt for andres meninger og evt. være enige om at være uenige.
Berith
Anmeld