Hakkerier...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Mira0911

Jeg føler tit når der er startet emner at der bliver hakket løs på hinanden..? At det ender ud i en form af "svaret er ikke godt nok?" Når man svare på emner.. selvfølgelig har vi alle hver sin mening og det skal vi have. Synes til tider det går lidt over gevind. Når man så har svaret føler man ikke svaret er godt nok eller emnet ikke er relevant nok til at starte det.
Måske jeg bare er en smule svag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Pia

Du har så evigt ret..
Men tror det er fordi der bare er nogen mennesker der altid vil have det sidste ord eller fordi de ikke kan forstå at bare fordi man ikke har deres mening/holdnig, ja så er man altså ikke en dårligere person af den grund..

Tror folk glemmer lidt at det trådstarteren ville var og have et godt råd eller bare høre en mening..
Men der med ikke sagt at alle skal være enige med hinanden for at man kan bruge svaret til noget.

Anmeld

5. maj 2009

Heidi.

Dutte84 skriver:

Jeg føler tit når der er startet emner at der bliver hakket løs på hinanden..? At det ender ud i en form af "svaret er ikke godt nok?" Når man svare på emner.. selvfølgelig har vi alle hver sin mening og det skal vi have. Synes til tider det går lidt over gevind. Når man så har svaret føler man ikke svaret er godt nok eller emnet ikke er relevant nok til at starte det.
Måske jeg bare er en smule svag.

Hej..

Jeg er ikke helt med på hvad du mener?? Nogle bestemte indlæg??Er der ikke kommet ro på igen?

Anmeld

5. maj 2009

Mira0911

Heidi-Godsk skriver:

Hej..

Jeg er ikke helt med på hvad du mener?? Nogle bestemte indlæg??Er der ikke kommet ro på igen?

Nej ikke bestemte indlæg, synes bare sådan generelt.. Har ikke selv opfattet at jeg har hakket efter folk herinde...

Anmeld

5. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Hej..

Jeg er heller ikke med....synes det er et super sted herinde og nyder at der er så mange super inteligente piger som der er muligt at have gode diskussioner med...og så skal alle huske at det er virkelig en kunst at bruge og kun bruge det skrevne ord...ville være nemmere hvis man kunne se og høre den man skriver med...
Men jeg kan ikke helt følge hvad I mener...synes det er et super sted herinde..
Knus Eva

Anmeld

5. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Jeg er heller ikke med....synes det er et super sted herinde og nyder at der er så mange super inteligente piger som der er muligt at have gode diskussioner med...og så skal alle huske at det er virkelig en kunst at bruge og kun bruge det skrevne ord...ville være nemmere hvis man kunne se og høre den man skriver med...
Men jeg kan ikke helt følge hvad I mener...synes det er et super sted herinde..
Knus Eva

Det er os et super sted.. er os glad for at være her... Måske jeg bare tackler det forkert...

Anmeld

5. maj 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Det er os et super sted.. er os glad for at være her... Måske jeg bare tackler det forkert...

Eller misforstår...jeg ææææælsker diskussioner og kunne blive ved i evigheder...synes det er virkelig interessant og læringsrigt at have meningsudvekslinger, men jeg gider da ikke have ret, så stopper diskussionen jo-smiler
Knus Eva...som kommer fra et hjem hvor vi altid diskuterede meget, så for mig er det helt naturligt og intet negativt i...

Anmeld

5. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Eller misforstår...jeg ææææælsker diskussioner og kunne blive ved i evigheder...synes det er virkelig interessant og læringsrigt at have meningsudvekslinger, men jeg gider da ikke have ret, så stopper diskussionen jo-smiler
Knus Eva...som kommer fra et hjem hvor vi altid diskuterede meget, så for mig er det helt naturligt og intet negativt i...

måske der noget om det...

Anmeld

5. maj 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

måske der noget om det...

Det handler nok m hver enkelts grundlæggende antagelser...du kunne feks skrive noget som nogen ville blive fornærmet over og andre slet ikke tænke over....tror bare det er vigtigt at melde ud når det sker...altså skrive...hey, nu skriver du altså så jeg føler.....bla bla bla....osv...for man ved jo ikke hvordan man virker på andre hvis ikke man får det af vide, vel..smiler

Anmeld

5. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Det handler nok m hver enkelts grundlæggende antagelser...du kunne feks skrive noget som nogen ville blive fornærmet over og andre slet ikke tænke over....tror bare det er vigtigt at melde ud når det sker...altså skrive...hey, nu skriver du altså så jeg føler.....bla bla bla....osv...for man ved jo ikke hvordan man virker på andre hvis ikke man får det af vide, vel..smiler

Det har du jo ret i.... Jeg synes da selv jeg siger når noget går direkte i hjertet på mig... Som jeg slet ikke synes om, siger da os min mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.