Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har lidt af hvert til salg.. billigt.. kom med en pris som passer dig jeg er til at handle med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil sige, at jeg er til at forhandle med, og jeg kræver ikke vilde og voldsomme priser, jeg vil bare meget gerne have tingene væk herfra det fylder i mit i forvejen lille hjem, jeg synes bare det er for godt til at smide det ud..
MelikkazMoar skriver: Vil sige, at jeg er til at forhandle med, og jeg kræver ikke vilde og voldsomme priser, jeg vil bare meget gerne have tingene væk herfra det fylder i mit i forvejen lille hjem, jeg synes bare det er for godt til at smide det ud..
Månsson skriver: Du har bare alt for store fødder det er det eneste problem
Du har bare alt for store fødder det er det eneste problem
hihihihihihi ja
flere af skoene har jeg aldrig haft på, købte dem inden jeg vidste jeg var gravid og så fordi jeg fik så meget vand i kroppen da jeg var gravid, og har så ikke kunne passe den efterfølgede .. det er virkelig bare ØV
MelikkazMoar skriver: jeg har lidt af hvert til salg.. billigt.. kom med en pris som passer dig jeg er til at handle med
Hvad skal det hvide elastikbælte koste? Og de stribede sko str 39?
MelikkazMoar skriver: hihihihihihi ja flere af skoene har jeg aldrig haft på, købte dem inden jeg vidste jeg var gravid og så fordi jeg fik så meget vand i kroppen da jeg var gravid, og har så ikke kunne passe den efterfølgede .. det er virkelig bare ØV
Loa skriver: De stribede sko i 39, kunne jeg rigtig godt tænke mig Har du en pris på dem?
De stribede sko i 39, kunne jeg rigtig godt tænke mig Har du en pris på dem?
100,- ?
MelikkazMoar skriver: 100,- ?
De Skribede sko & det hvide mavebælte er solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128