For næsten 2 år siden var jeg gravid udefor livmorderen og de fjernet min ene æggeleder, da jeg kom på hospitalet trode de ikke på at der var noget galt. Det gjorder ikke ondt og jeg blødte meget lidt, og de sagde at det var normalt, men jegkunne bare mærke at der var noget galt.. Jeg vente fra kl 9.30 til kl 19.45 før de tog mig ind, de havde vent øjene af mig og prøvet at sende mig hjem mange gange, men jeg blev. Til sidst tog de mig ind, og blev så indlagt akut, sygeplejesken så havde været flabet over for mig, kom ikke ind til mig efter... Efter jeg blev opereret sagde lægen, at den anden æggeleder så fin ud så den havde de ikke fjernet.
Der er så gået 1,5 år hvor vi har prøve igen, og så blev jeg gravid lige da jeg var ved at midste håbet. Jeg var så glad og overlykkelig, men lægen sendte mig til scanning tidligt for at se om det hele var som det skulle, jeg var for tidligt henne så de kunne ikke se noget, blodprøverne er fine (ligesom sidst) var så til scanning igen tirsdag der sagde de at de muligvis kunne se starten på en graviditet inde for livmorderen, jeg blødte mikro lidt, var havde været bange. Så blev jeg scannet igår han kunne ikke se nogle graviditet, og mente muligvis at jeg er gravid i min sidste æggeleder, når de så fjerner den har jeg ingen tilbage. Kan jeg godt nægte at blive opereret, jeg har ikke lyst til at gennem gå det samme en gang til, og så med resultat i barnløshed, jeg er ikke stærk nok til at gøre det igen...
Anmeld