Hvor finder jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

hehe jamen glad for at kunne hjælpe ..

kæresten og jeg ville også gerne have en STOR dyne, men så stor som jeres er, der kan man desværre ikke få det sengetøj jeg gerne vil have

men skal gerne sige til hvis jeg finder flere sider med sengetøj i den str

Vi elsker vores dyne.. ville ikke undvære den, og kan jeg ikke få noget fedt sengetøj så er det jo bare ærgeligt..

Men du må meget gerne sige til hvis du falder over nogle flere sider med noget på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Vi elsker vores dyne.. ville ikke undvære den, og kan jeg ikke få noget fedt sengetøj så er det jo bare ærgeligt..

Men du må meget gerne sige til hvis du falder over nogle flere sider med noget på..

hehe skal gerne kigge for mange af dem er desværre kun 220*200

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

hehe skal gerne kigge for mange af dem er desværre kun 220*200

Ja det er lidt træls at de er det.. :/ der er jo altså nogen af os der elsker at putte i vores dyne..

Anmeld

7. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Ja det er lidt træls at de er det.. :/ der er jo altså nogen af os der elsker at putte i vores dyne..

hehe det er jo det

her i huset snakker vi om at købe en af dem i 220*200, så skal jeg bare ligeee have lokket med manden om at jeg må købe et sengesæt jeg er faldet pladask for .

( hvorfor skal den slags i øvrigt være så hunde dyrt ?)

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

hehe det er jo det

her i huset snakker vi om at købe en af dem i 220*200, så skal jeg bare ligeee have lokket med manden om at jeg må købe et sengesæt jeg er faldet pladask for .

( hvorfor skal den slags i øvrigt være så hunde dyrt ?)

ja det er ret træls at det skal være så dyrt..

En almindelig dyne og betræk dertil kan man nærmest få smidt i nakken, men så snart man gerne vil dele dyne med kæresten, så skal man pludselig give det halve af en arm for det..

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

lidt med farver i http://www.kobdyner.dk/shop/dobbelt-sengetoej-240x220-65c1.html

altså den her side er jo genial..

der var lige sengetøj til hele familien..

Anmeld

7. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

altså den her side er jo genial..

der var lige sengetøj til hele familien..

hehe glad for at kunne hjælpe dig ved dog ikke så meget om siden, så håber de har god service og er rimelige hvad priser angår ( synes det ser nogenlunde ud umildbart)

Anmeld

7. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

ja det er ret træls at det skal være så dyrt..

En almindelig dyne og betræk dertil kan man nærmest få smidt i nakken, men så snart man gerne vil dele dyne med kæresten, så skal man pludselig give det halve af en arm for det..

ja den jeg virkeligt gerne ville have, der koster et sæt 1900 kr

synes ikke det er fair at bare fordi der står et vis mærke på så koster de lige 5-6 gange så meget

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

ja den jeg virkeligt gerne ville have, der koster et sæt 1900 kr

synes ikke det er fair at bare fordi der står et vis mærke på så koster de lige 5-6 gange så meget

Hvad for et vil du da gerne have??

Anmeld

7. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Hvad for et vil du da gerne have??

et fra esprit der hedder "season" det er hvidt med et mønster på.. meget simpelt og lige mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.