Hvor finder jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

An&Jo

Jeg kunne virkelig godt tænke mig noget fedt sengetøj til os voksne, problemet er bare at vi har dobbeltdyne, og der er ikke særlig mange steder man kan få fede betræk dertil..

Dynen er 220cm x 240cm

Nogen der ved hvor jeg kan få noget henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

JanetBJ

Jeg tænker lidt i metervarer, hvis du kan sy og har en symaskine, så sy det selv ?

Så ved man også hvordan det skal se ud

Anmeld

7. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har noget rigtig lækkert sengetøj fra jysk til min dobbeltdyne.

Jeg købte det på tilbud i vintres til 149 pr sæt, mener jeg, men normalprisen er 499.

Prøv at kigge på deres hjemmeside, de har mange fine sæt

Anmeld

7. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Jeg kunne virkelig godt tænke mig noget fedt sengetøj til os voksne, problemet er bare at vi har dobbeltdyne, og der er ikke særlig mange steder man kan få fede betræk dertil..

Dynen er 220cm x 240cm

Nogen der ved hvor jeg kan få noget henne??

altså det kommer jo meget an på hvad du søger skal det være farverigt, skal det være roligt ( dvs en baggrunds farve og måske et mønster) eller noget helt tredje

og er du feks ligeglad med prisen

Anmeld

7. juli 2012

Annana89

Lyder til at din dyne er fra IKEA udfra målene. Har selv en og så vidt jeg ved kan du kun få dunebetræk i de mål hos IKEA. Hvilket jeg selv sys er fint for syns de har mange flotte, lækre og billigere sæt.

Skiftede selv vores alm. Dobbeltdyne ud med IKEAS ene og alene af den grund at jeg ikke syns det var til at finde ordentlig sengetøj til en alm. Dobbeltdyne uden jeg skulle gi 500 kr for et sæt og det så iøvrigt var så stift at vi ikke kunne sove med det:0/ 

IKEAs er meget bedre efter vores mening

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

JanetBJ skriver:

Jeg tænker lidt i metervarer, hvis du kan sy og har en symaskine, så sy det selv ?

Så ved man også hvordan det skal se ud

Kan sagtens selv sy det, men har ingen maskine.. :/

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

PT skriver:

Jeg har noget rigtig lækkert sengetøj fra jysk til min dobbeltdyne.

Jeg købte det på tilbud i vintres til 149 pr sæt, mener jeg, men normalprisen er 499.

Prøv at kigge på deres hjemmeside, de har mange fine sæt

Kunne være jeg skulle kigge der..

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

altså det kommer jo meget an på hvad du søger skal det være farverigt, skal det være roligt ( dvs en baggrunds farve og måske et mønster) eller noget helt tredje

og er du feks ligeglad med prisen

Prisen er lige meget, og det er mønstret og sådan os, jeg er ikke til noget bestemt, men synes bare det er svært at finde til en dobbeltdyne

Anmeld

7. juli 2012

An&Jo

Annana89 skriver:

Lyder til at din dyne er fra IKEA udfra målene. Har selv en og så vidt jeg ved kan du kun få dunebetræk i de mål hos IKEA. Hvilket jeg selv sys er fint for syns de har mange flotte, lækre og billigere sæt.

Skiftede selv vores alm. Dobbeltdyne ud med IKEAS ene og alene af den grund at jeg ikke syns det var til at finde ordentlig sengetøj til en alm. Dobbeltdyne uden jeg skulle gi 500 kr for et sæt og det så iøvrigt var så stift at vi ikke kunne sove med det:0/ 

IKEAs er meget bedre efter vores mening

Ja den er fra IKEA, men hvad jeg læste mig til da jeg købte den for et par måneder siden er at de har lavet målene om på dyner og sengetøj så de passer de danske mål..

Men ellers så er målene vidst heller ikke helt hen i vejret, den er 220 lang fordi min kæreste er høj så det har alle vores dyner været og 240 bred er vidst os meget normalt for en dobbelt dyne

Anmeld

7. juli 2012

Annana89

An&Jo skriver:

Ja den er fra IKEA, men hvad jeg læste mig til da jeg købte den for et par måneder siden er at de har lavet målene om på dyner og sengetøj så de passer de danske mål..

Men ellers så er målene vidst heller ikke helt hen i vejret, den er 220 lang fordi min kæreste er høj så det har alle vores dyner været og 240 bred er vidst os meget normalt for en dobbelt dyne

Så vidt jeg ved er de mål ikke de samme som en normal dobbeltdyne. Vores gamle var 2*2 men ved godt man kan få dem som 2*2,2. Jeg kan tage fejl men jeg har kun kunne finde sengetøj til min IKEA dobbeltdyne i IKEA i hvert fald;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.