vores fødsel ( langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Ej,jeg havde bare fuldstændig misset at du havde født. STORT tillykke for søren da. Sikke nogen dejlige piger i har jer.

Hov var lige inde og kigge på din blok, den er rigtig fin! Min veninde laver Waldorf dukker. Hun havde lavet en i rigtig baby størrelse til thea, i storesøster gave. De er så fede! 

Prøv at tjekke hendes blok, den hedder 

Hobbyamok.blokspot.com

Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Ja tiden er godt nok også bare fløjetafsted og Alberte er nu 6 uger gammel. Hun er dygtig til at ligge på maven, ka lege lidt selv, smiler næsten hele tiden nu og snakker helt vildt. Det er så hyggeligt! 

Hun sover godt om natten + et par gode lure i løbet af dagen. Dog er hun ik så god til bruge sin barevogn, men vi øver ! Sutten er hun desvære Helle ik helt gode venner med endnu, men de sidste par dage har hun brugt den lidt, så der er stadig håb 

Hvordan går det hos dig? Vh stine

Ihh Alberte er bare så dejlig et navn. Hun lyder som en nem lille pige, hvor er det skønt. Hun må være kommet til verden lige midt i min ínternet-tørke-periode. Men Dejligt at i alle er i god behold, det lyder da til at have været en lidt voldsom omgang i skulle igennem.

Her går det egentlig lidt stærkt for tiden, synes jeg..

Penny har på den sidste 1½ mdr. fået 4 tænder, begyndt at kravle oppe på alle 4 (hun mavede sig frem før.), rejser sig op af ting selv og så er hun begyndt i DP, hvilket har været sværere for hendes mor end for hende. hehe..

Og om en måned har vi planlagt at hun skal passes ude med overnatning og det har jeg det ret ambivalent omkring, glæder mig til en nat for os selv, men uhh hvor har jeg ikke lyst til at aflevere hende.

Ej, hvor hyggeligt, så er der da nogen der har kigget lidt derinde.. skal godt nok snart have opdateret den igen.

Jeg vil helt sikkert tjekke hende dukker ud. Kan være de er endnu bedre.

Anmeld

16. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Ihh Alberte er bare så dejlig et navn. Hun lyder som en nem lille pige, hvor er det skønt. Hun må være kommet til verden lige midt i min ínternet-tørke-periode. Men Dejligt at i alle er i god behold, det lyder da til at have været en lidt voldsom omgang i skulle igennem.

Her går det egentlig lidt stærkt for tiden, synes jeg..

Penny har på den sidste 1½ mdr. fået 4 tænder, begyndt at kravle oppe på alle 4 (hun mavede sig frem før.), rejser sig op af ting selv og så er hun begyndt i DP, hvilket har været sværere for hendes mor end for hende. hehe..

Og om en måned har vi planlagt at hun skal passes ude med overnatning og det har jeg det ret ambivalent omkring, glæder mig til en nat for os selv, men uhh hvor har jeg ikke lyst til at aflevere hende.

Ej, hvor hyggeligt, så er der da nogen der har kigget lidt derinde.. skal godt nok snart have opdateret den igen.

Jeg vil helt sikkert tjekke hende dukker ud. Kan være de er endnu bedre.

Det var kærsten der valgte navnet og thea elskede det bare, så det ku jo ik være anderledes 

Var mega træt den første uge pga blodtabet, men er heldigvis helt på toppen igen, så det er bare dejligt! 

Første gang de ska passes med overnatning er altid lidt svært, men så længe man stoler på den der ska passe, så gælder det bare om at nyde det!! Første gang thea sku overnatte, tjekkede jeg hele tiden min mobil. Nu sover hun jævnlig hos mormor eller moster, for de ka slet ik undvære hinanden. Og faktisk ska hun sove hos mormor i aften, holder fri fra børnehave i morgen , hvor de så ska i sømmehallen. Det er så hyggeligt! 

Det er godt nok også mange tænder på en gang! Håber ik hun har alt for ondt af det! 

Pludselig ka hun gå, også går det ellers stærkt  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.