vores fødsel ( langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Puslingen skriver:

Stort tillykke med hende, det lyder til at havd været en hård omgang

Tak. Synets faktisk det værste var de kuldegysninger jeg fik. Lå bare og rystede og rystede. Men da de så endelig stoppede, så var det endelig ik spor slemt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

StineW79

MorDk skriver:

Tillykke med lillesøster ♥

Tak, tak! Vh stine

Anmeld

7. juli 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Ja det kunne jeg forestille mig at man tænkte når man når et vis punkt. Men når du så ser tilbage så må det trods alt være alt arbejdet værd og du dermed undgik kejsersnit. Det er sejt gÅet

Hi hi hvor sødt. Glæder mig til at se flere billeder og glæder mig til at være hvor du er nu hvor smertehelved er overstået og du har dIn prinsesse i armene. 

For mig der har det endelig aldrig rigtig betydet noget om jeg måtte føde selv eller sku ha kejsersnit igen, jeg vil bare ha baby kom ud og havde det godt! 

Men ja må da indrømme at jeg føler mig total sej over at jeg ku føde, så " hurtigt" og nemt. Har nok haft en ide om at det hele ville være meget svære! Det er i hvert fald det hele værd!! Vh stine

Anmeld

7. juli 2012

StineW79

babymus77 skriver:

Ihh hvor er hun lækker:-) Stort tillykke alle 3 med lille bebs;-) Godt gået Stine;-) Hmm hvordan stopper de sådan blødning??? Det er noget af det jeg har skrevet på min frygte liste:-)

Tak, tak!! 

Altså først der prøvede de på at stoppe blødning, ved at trykke mig rigtig hårdt ned i maven, ned i livmodren. Men det hjalp ik.

Så stak de simpelhen en knytnæve op i underlivet af mig, mens de presset på min mave. ( sorry for detaljer ) mens de gav mig nogle indsprøjtninger og stikpiller. Det virkede heldigvis og gjorde overhovedet ik ondt!! Baby var jo lige kommet den vej ud, så der var jo masser af plads... 

Jeg ku sagtens mærke at jeg styrt blødte og nåede også lige at tænke at det var ik så godt, men de virkede bare alle så rolige og til at have styr på det hele. Så jeg bad min kærste om at tage baby imens det hele stod på. Og efter ca 1 time var der ro på det hele igen!! Har været meget træt pga blodtabet, men har det ellers rigtig fint!! Vh stine

Anmeld

7. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det er også helt klart det vigtigste men derfor vil jeg nu allerhelst føde naturligt hvis jeg kan bestemme  

Det er sejt og vi kvinder kan være stolte af os selv når vi har gennemgået en fødsel   

Anmeld

7. juli 2012

StineW79

crille skriver:

Smuk baby og gode billeder.. STORT TILLYKKE!!! 

Tak, tak  Vh stine

Anmeld

7. juli 2012

StineW79

Janni. skriver:

Åh tillykke med hende. Håber du er okay ovenpå det hele.

En dejlig stolt storesøster.

Tak, tak. Ja nu venter vi bare på at få lov til at komme hjem! Vh stine

Anmeld

7. juli 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Tak, tak!! 

Altså først der prøvede de på at stoppe blødning, ved at trykke mig rigtig hårdt ned i maven, ned i livmodren. Men det hjalp ik.

Så stak de simpelhen en knytnæve op i underlivet af mig, mens de presset på min mave. ( sorry for detaljer ) mens de gav mig nogle indsprøjtninger og stikpiller. Det virkede heldigvis og gjorde overhovedet ik ondt!! Baby var jo lige kommet den vej ud, så der var jo masser af plads... 

Jeg ku sagtens mærke at jeg styrt blødte og nåede også lige at tænke at det var ik så godt, men de virkede bare alle så rolige og til at have styr på det hele. Så jeg bad min kærste om at tage baby imens det hele stod på. Og efter ca 1 time var der ro på det hele igen!! Har været meget træt pga blodtabet, men har det ellers rigtig fint!! Vh stine

Åhhh din stakkel ... Jeg har 3 ting jeg bestemt ikke har lyst til:-) Cup, briste, styrt bløde.... Men dejligt at de tog det roligt, så slapper man mere af;-)

Anmeld

7. juli 2012

StineW79

babymus77 skriver:

Åhhh din stakkel ... Jeg har 3 ting jeg bestemt ikke har lyst til:-) Cup, briste, styrt bløde.... Men dejligt at de tog det roligt, så slapper man mere af;-)

Jeg bristede ik af selve fødslen, men fik lidt bristelser pga de sku stoppe blødningen og jeg mærkede det slet ik! Ku heller ik mærke da jordmor syede mig sammen, fordi hun først lage noget lokalt bedøvende. Så syntes slet ik det var så slemt, som jeg havde frygtet!

Under selve fødslen, var jordmor også bar vildt god til at få lagt lune vaskeklude på understellet, så jeg bedre ku slappe af. Det var virkligt rart!! Vh stine

Anmeld

7. juli 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Jeg bristede ik af selve fødslen, men fik lidt bristelser pga de sku stoppe blødningen og jeg mærkede det slet ik! Ku heller ik mærke da jordmor syede mig sammen, fordi hun først lage noget lokalt bedøvende. Så syntes slet ik det var så slemt, som jeg havde frygtet!

Under selve fødslen, var jordmor også bar vildt god til at få lagt lune vaskeklude på understellet, så jeg bedre ku slappe af. Det var virkligt rart!! Vh stine

Det lyder dejligt, det beroliger lidt;-) Mine fødder er ogsåBegyndt at hæve øv øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.