Rejse-tips med 8 mdr. baby søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

MorDk

JulieMor skriver:

god idé med engangs-hagesmækkene, det kunne jeg godt se var en fordel så de ikke skal skylles op hele tiden og vaskes...

måske jeg skulle se om jeg kunne finde en fin billing brugt klapvogn... så man ikke så øm overfor den, hvis der nu skulle ske noget....

God idé men sørg for dit barn har mulighed for at hvile ryggen (altså ryggen skal ku lægges tilbage)

Og så sørg for at tage så mange bleer med selv (de koster en del mere sydpå) + vådservietter er et MUST. Og især til flyveturen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

JulieMor

MorDk skriver:

God idé men sørg for dit barn har mulighed for at hvile ryggen (altså ryggen skal ku lægges tilbage)

Og så sørg for at tage så mange bleer med selv (de koster en del mere sydpå) + vådservietter er et MUST. Og især til flyveturen!

Og hvor mange bleer har man så med? Ved godt det jo selvfølgelig er forskelligt hvor mange bleer et barn bruger. En pakke? mere? bare cirka?

Anmeld

6. juli 2012

3rollinger

MorDk skriver:

Nu kommer det jo nok an paa hvor sydpaa det er, men ellers er det ikke helt rigtig at de er dyrere. 

Hernede koster en pakke Huggies med ca 150 stk omkring 15-16 € hvilket svarer til 150-160 kr. Nu ved jeg godt nok ikke praecist hvad de koster i Dk, men mener da det er ret meget dyrere.

Saa jeg ville netop ikke fylde kufferten op med bleer. 

Anmeld

6. juli 2012

MorDk

3rollinger skriver:

Nu kommer det jo nok an paa hvor sydpaa det er, men ellers er det ikke helt rigtig at de er dyrere. 

Hernede koster en pakke Huggies med ca 150 stk omkring 15-16 € hvilket svarer til 150-160 kr. Nu ved jeg godt nok ikke praecist hvad de koster i Dk, men mener da det er ret meget dyrere.

Ja oki det er ikke så galt...

Men i Grækenland hvor vi var kostede de mere sys jeg ...

Anmeld

6. juli 2012

MorDk

JulieMor skriver:

Og hvor mange bleer har man så med? Ved godt det jo selvfølgelig er forskelligt hvor mange bleer et barn bruger. En pakke? mere? bare cirka?

Jeg tog med så jeg havde 8 til hver dag (7 dage)

Men måske bedre at tage lidt med og så købe dernede...

Anmeld

6. juli 2012

JulieMor

MorDk skriver:

Jeg tog med så jeg havde 8 til hver dag (7 dage)

Men måske bedre at tage lidt med og så købe dernede...

ja måske - det må vi lige overveje.... der er jo fordele ved begge dele 

Anmeld

6. juli 2012

JulieMor

3rollinger skriver:

det kommer jo nok an på hvor man tager hen - men vi vil da overveje begge dele  

Anmeld

27. juli 2012

JulieMor

andre gode tips?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.