JulieMor skriver:
Vi snakker om at rejse syd på til August, der er Baby-K ca. 8 mdr. Men tankerne flyder alllerede i mit hovede.
Hvad med barnevogn/klapvogn og flyver?
Hvad med seng til hende på hotel/lejlighed?
Hvad med mad og mælk (hotel og flyver)
Hvad med flyver, sidder hun hos os, eller i autostol?
Har ikke prøvet og rejse med baby 8 mdr før - nogle gode råd og tips???? modtages meget gerne
Jeg rejste med min søn da han var 10 mdr. Det gik ud over alt forventning. Jeg var også ret nervøs.
Nogle hoteller udlejer babyseng. Har I undersøgt dette? (Kig under faciliteter) Vi lejede en baby/rejse seng nede på hotellet.
Vi lejede en boks fra Airshells til at have hans Emmaljunga klapvogn i. Den lejes/reserveres gennem Airshells på nettet og afhentes i god tid i lufthavnen. det er ret billigt. Og kan anbefales. Hvis barnevognen/klapvognen går i stykker under transport uden den er beskyttet med boksen fra Airshells så skal I selv betale... ellers dækker flyselskabet ødelæggelserne.
Er der køleskab på hotellet? Vi havde køleskab. Dog fik Bassen ikke MM eller MME så der var ingen problemer med det. Men vi havde pulvergrød og mos på glas med. Både i fly og på hotellet.
Jeres barn sidder hos jer under flyvningen. Spændt fast under let/landning. En særskilt sele som klikkes på jeres sele...
Anmeld