Jubiiiiiiiii hvor er jeg glad!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

camillahej

Amandas-mor skriver:

Jeg har i dag testet positiv og er i følge egne beregninger (vha terminsberegneren her) 3+6

Jeg er så rørt og lykkelig over at det virkelig er rigtigt. Nu håber jeg bare sådan at det holder denne gang, for vi har jo mistet før...men man skal tro på det og det gør jeg. Den sidste uge har jeg haft tudeture og meget kvalme døgnet rundt og virkelig oppustet mave ligesom jeg havde da jeg skulle have Amanda og det tager jeg som et godt tegn på at der er gode hormoner der holder fast i spiren 

Testen var så svag at jeg ikke kunne få det frem på et billede, men stregen er altså til at se uden at anstrenge sig og med strakt arm, så den er god nok, det er bare vores kamera der er elendigt. Så desværre ikke noget billede, men mon ikke jeg kunne være heldig at kunne producere en test der er til at se, selv på billede, om en lille uge. Man har jo lov at håbe

Hvis alt går vel bliver Amanda så storesøster når hun er ca. 2 år og 2 mdr

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Tona

camillahej skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld

6. juli 2012

Koen.

Stort tillykke og perfekt mellemrum mellem dem, vi har 25 mdr imellem vores

Anmeld

6. juli 2012

AnthonsMor

Tillykke

Jeg er selv 6+1 i dag, første graviditet, og DØDSPÆNDT på, hvordan det hele udvikler sig

Anmeld

6. juli 2012

Guldet

nStort tillykke :-) 

Anmeld

7. juli 2012

tarkoflen

Tillykke det er da dejligt for jer

Anmeld

7. juli 2012

Savannah

Tillykke

Anmeld

7. juli 2012

Natascha

tillykke

Anmeld

7. juli 2012

La´chrissen

Amandas-mor skriver:

Jeg har i dag testet positiv og er i følge egne beregninger (vha terminsberegneren her) 3+6

Jeg er så rørt og lykkelig over at det virkelig er rigtigt. Nu håber jeg bare sådan at det holder denne gang, for vi har jo mistet før...men man skal tro på det og det gør jeg. Den sidste uge har jeg haft tudeture og meget kvalme døgnet rundt og virkelig oppustet mave ligesom jeg havde da jeg skulle have Amanda og det tager jeg som et godt tegn på at der er gode hormoner der holder fast i spiren 

Testen var så svag at jeg ikke kunne få det frem på et billede, men stregen er altså til at se uden at anstrenge sig og med strakt arm, så den er god nok, det er bare vores kamera der er elendigt. Så desværre ikke noget billede, men mon ikke jeg kunne være heldig at kunne producere en test der er til at se, selv på billede, om en lille uge. Man har jo lov at håbe

Tillykke

Anmeld

7. juli 2012

Camillos

Amandas-mor skriver:

Jamen dog Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.