jeg ku vildt godt tænke mig medvirke i Big Brother 2013 - og måske være den HELDIGE vinder, og rende af med en halv milion kr.......!! Men, min datter vil ca på det tidspunkt kun være 2 år, og som i fleste af jer ved, er man i huset i 3 mdr - og man har ingen kontakt til dem udenfor huset...... det skal SIGES, det KUN er en tanke jeg har, hvad man kan sige en drøm, en følelse af at have modet - og så kommer der sikkert en kommentar, der lyder på : hva vil du da med alt det tv? ja, surt surt, men mine tanker er mine tanker, ligeså følelserne omkring det.. Men ville i synes ville være pisse uansvarligt?????, jeg har en god familie, og en kæreste der selvfølgelig kan være der - men mor er jo den primære, men hvor uansvarligt er det egentlig? jeg får det egentlig ikke skidt med det, udover at jeg ikke kan følge med i hvad der ville ske i hjemmet - og hvordan min datters dage havde været... det ville nok være det hårdeste, men ville absolute heller ikke have noget imod at komme med i Big Brother :-)
Anmeld