Er rigtig rigtig bekymret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Nej jeg er blevet inviteret til sådan noget fælles halløj ude på jordermoder centeret- men det er uden individuele samtaler undersøgelser mm, jeg går stadig og venter på den rigtige 1 jordermoder samtale Måske også lidt derfor jeg føler mig lidt fortabt, jeg er ikke rigtigt inde i noget som helst endnu.

Okay jeg må tage hatten af for dig at du tager det så roligt, jeg var blevet godt og grundigt tosset hvis jeg var blevet "glemt" af systemet på den måde.. Selvfølgelig skal du da til JM... Men husk det ikke er alle steder man bliver indkaldt (heller ikke selvom lægen har sagt det) så synes da helt klart du skal ringe til dem og bede om en tid, for det er da alt for sent til første JM samtale nu så vidt jeg ved...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

andra

Synes det er dårligt at din læge ikke sendte dig til en scanning.. men vil sige du skal prøve at ringe til JM selv.. ved min første graviditet kom jeg også sent til første samtale hos JMf fordi min gamle læge ik havde sendt mine papir vidre fordi jeg selv sku bestille tid hvor de var og ikke hvor jeg flyttede til.. (:

Anmeld

8. juli 2012

Camilla30

Masig skriver:

Okay jeg må tage hatten af for dig at du tager det så roligt, jeg var blevet godt og grundigt tosset hvis jeg var blevet "glemt" af systemet på den måde.. Selvfølgelig skal du da til JM... Men husk det ikke er alle steder man bliver indkaldt (heller ikke selvom lægen har sagt det) så synes da helt klart du skal ringe til dem og bede om en tid, for det er da alt for sent til første JM samtale nu så vidt jeg ved...

Jeg mener ikke I behøver piske en stemning op og jeg er ikke sikker på at du er blevet glemt af systemet, jeg er i uge 17 og skal til første jm besøg om 14 dage, det er lidt forskelligt fra kommune til kommune hvornår man bliver kaldt ind. Men nu hvor du er så bekymret synes jeg - som skrevet af flere andre også - at du skal se at få en scanning på en privatklinik hurtigst muligt, det koster mellem 300-600 kr. Tror de penge vil være godt givet ud for dig Og så held og lykke med det hele - det skal nok gå godt med dig og lille bæbs

Anmeld

8. juli 2012

smukkeJosefine

jeg mærkede først liv i uge 20 og alt var fint...
- men jeg syntes du skal få det tjekket, hvis du er bekymret.

Anmeld

8. juli 2012

Masig

Camilla30 skriver:

Jeg mener ikke I behøver piske en stemning op og jeg er ikke sikker på at du er blevet glemt af systemet, jeg er i uge 17 og skal til første jm besøg om 14 dage, det er lidt forskelligt fra kommune til kommune hvornår man bliver kaldt ind. Men nu hvor du er så bekymret synes jeg - som skrevet af flere andre også - at du skal se at få en scanning på en privatklinik hurtigst muligt, det koster mellem 300-600 kr. Tror de penge vil være godt givet ud for dig Og så held og lykke med det hele - det skal nok gå godt med dig og lille bæbs

Ingen pisker en stemning op, vi siger bare hvordan vi ville have reageret... Jeg har haft mange bekymringer i min graviditet (som nok de fleste førstegangsgravide har) og ville da slet ikke have klaret mig gennem dem hvis ikke jeg havde været til scanning og JM... TS har jo ikke engang været til scanning endnu og ved i princippet overhovedet intet om hvordan baby har det, så det mindste de kunne gøre nu hvor de ikke ville sende hende til scanning er da at give hende en tid hos en JM...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.