Anonym skriver:
Min bedste veninde og jeg er begge gravide, jeg er skal snart til md, hun skal snart til nf. Mens hun shopper løs og hele tiden vil snakke baby, navne, fødsel og hvor skal vi bare barsle den sammen og hygge. Så føler jeg det slet ikke? Jeg er KUN bange og nervøs og har end ikke turde shoppe et par sokker! Jeg forstår det ikke, jeg kan ikke tænke på andet end at det nok går galt, babyværelset er piv tomt. Min familie glæder sig, alt er fint jo, har aldrig mistet før og fejler intet! Hvorfor er jeg så så bange? Er i uge 18 og mærker ikke liv endnu og har heller ikke taget på- dog har maven taget en lidt rund drejning- det gør mig bange burde jeg ikke mærke liv? Ha kvalme, ømme bryster, lyst til syltede agurker et eller andet??? Giv mig dog et tegn! 
jeg tror du bekymre dig unødig..
fra 7 uge og til og med 20 uge eller sådan var mit eneste tegn på graviditet kvalme, opkast og ømme bryster..
jeg er først begyndt at vokse nu, de ømme bryster kom først lidt senere, og liv har jeg først mærket omkring uge 20-21.. nogle få dgae før min md..
men bekymre man sig for meget har du garanteret fået et nummer til en graviditets afdelning med jordmødre du kan ringe til altid med spørgsmål.. ringer du til det og fortæller om din bekymring kan du komme til undersøgelse hos dem, hvor de mærker, trykker og hører hjertelyd, som kan berolige dig.. 
men ellers er jeg sikker på det ændre sig til din md..
jeg var os urolig før md´en men så at alt var fint så efter det gik jeg igang med alle de ting der ellers sku købes, findes osv.. 
Anmeld