Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleChelle skriver: Ja - det forstår jeg godt. - Man kan ikke rigtig gøre så meget ved det.
Ja - det forstår jeg godt.
- Man kan ikke rigtig gøre så meget ved det.
Nej så jeg tager det med.. Dog uden billeder.. :p hihiLagde lige mærke til her den anden dag at et af mine ar er så VOLDSOM at jeg kan se den igennem tøjet så meget buler det ud.. det er jo vildt altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fine billeder
Line - med Bobben skriver: Jeg kan godt give dig 20 kommentarer.. Ooooork hvor har jeg ventet på sådanne billeder her Men det har jeg jo sagt siden du blev gravid.. Griner.. Det er super gode billeder.. Håber du får taget flere i løbet af graviditeten.. Jeg ville såååååååårh gerne ha taget nogle ordentlige billeder.. Men ikke med alle de strækmærker jeg render rundt med.. :p
Jeg kan godt give dig 20 kommentarer.. Ooooork hvor har jeg ventet på sådanne billeder her Men det har jeg jo sagt siden du blev gravid.. Griner.. Det er super gode billeder.. Håber du får taget flere i løbet af graviditeten.. Jeg ville såååååååårh gerne ha taget nogle ordentlige billeder.. Men ikke med alle de strækmærker jeg render rundt med.. :p
Jeg havde MANGE strækmærker da mine blev taget. Kan lige sætte nogen billeder ind. De ses ikke. Og der er ikke blevet redigeret i dem
Nu er de ikke alle fra fotografen, da de er meget små. Så der er lige 2 tæt på som er fra uge 41+ Og de ses ikke særlig tydeligt
Synes at du skal få dem taget. Du vvil bestemt ikke fortryde det. Tværtimod. Dem jeg kender som ikke fik det taget de har fortrudt meget.
Line - med Bobben skriver: Nej så jeg tager det med.. Dog uden billeder.. :p hihiLagde lige mærke til her den anden dag at et af mine ar er så VOLDSOM at jeg kan se den igennem tøjet så meget buler det ud.. det er jo vildt altså
Hold da op Det var da helt vildt.
Baagøe skriver: Fine billeder
Tusind tak <3
Jeg synes især at de 2 første billeder rigtig gode og fine.
LilleChelle skriver: Hold da op Det var da helt vildt.
En anelse vildt.. :s
Tullepigen90 skriver: Fine billeder Jeg synes især at de 2 første billeder rigtig gode og fine.
Tusind tak Det er også klart nogle af de bedste
Line - med Bobben skriver: En anelse vildt.. :s
- Men jeg synes stadig du skulle få taget dig nogle, uanset hvordan maven ser ud <3
LilleChelle skriver: - Men jeg synes stadig du skulle få taget dig nogle, uanset hvordan maven ser ud <3
Ved ikke om jeg tør.. Griner.. :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128