Mave billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.456 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

LilleChelle

Så blev der skudt lidt billeder. 

- Jeg har stået model en del før, som semi-pro. Det her er dog noget HELT HELT andet end det, kroppen vil altså bare ikke være med på de ordentlige positioner - men nogle pæne billeder kom der bestemt ud af det  

De er taget af Odense-event-foto  

Forresten, så er 24+4  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

christina92

Hvor er det nogle fiiiine billeder!!!!

Anmeld

6. juli 2012

LilleChelle

Tusind tak <3 Jeg er også ganske godt tilfreds - selvom det er noget helt helt andet end hvad jeg normalt har lavet :p 

Anmeld

6. juli 2012

LilleChelle

Det var ikke mange der havde en kommentar :/ 

Anmeld

7. juli 2012

Aabye

Jeg kan godt give dig 20 kommentarer..
Ooooork hvor har jeg ventet på sådanne billeder her Men det har jeg jo sagt siden du blev gravid.. Griner.. 

Det er super gode billeder.. Håber du får taget flere i løbet af graviditeten.. Jeg ville såååååååårh gerne ha taget nogle ordentlige billeder.. Men ikke med alle de strækmærker jeg render rundt med.. :p 

Anmeld

8. juli 2012

LilleChelle

Line - med Bobben skriver:

Jeg kan godt give dig 20 kommentarer..
Ooooork hvor har jeg ventet på sådanne billeder her Men det har jeg jo sagt siden du blev gravid.. Griner.. 

Det er super gode billeder.. Håber du får taget flere i løbet af graviditeten.. Jeg ville såååååååårh gerne ha taget nogle ordentlige billeder.. Men ikke med alle de strækmærker jeg render rundt med.. :p 

Tusind tak søde Line <3 

Der bliver helt sikkert taget flere billeder i løbet af graviditeten :p 

Strækmærker er en del af det at være gravid - du skulle tage at få det gjort  

Anmeld

8. juli 2012

Aabye

LilleChelle skriver:

Tusind tak søde Line <3 

Der bliver helt sikkert taget flere billeder i løbet af graviditeten :p 

Strækmærker er en del af det at være gravid - du skulle tage at få det gjort  

Uuuuuurgh.. Ja det er en del af en graviditet.. Men har bare også en masse grimme STORE ar på maven efter alle mine operationer.. Dem er jeg godt nok ikke stolt af selvom jeg har accepteret dem vil jeg gerne beholde dem for mig selv.. :p

Anmeld

8. juli 2012

LilleChelle

Line - med Bobben skriver:

Uuuuuurgh.. Ja det er en del af en graviditet.. Men har bare også en masse grimme STORE ar på maven efter alle mine operationer.. Dem er jeg godt nok ikke stolt af selvom jeg har accepteret dem vil jeg gerne beholde dem for mig selv.. :p

Det er da altid noget at du har accepteret dem - det kan ellers være svært. 

- Men jeg synes nu stadig du skulle tage at få taget nogle billeder af dig <3 

Anmeld

8. juli 2012

Aabye

LilleChelle skriver:

Det er da altid noget at du har accepteret dem - det kan ellers være svært. 

- Men jeg synes nu stadig du skulle tage at få taget nogle billeder af dig <3 

Jeg tænker lidt sådan her på det: Jeg blev syg -> skulle opereres MANGE gange = ar.. Kan ikke rigtigt gøre noget ved dem.. Og jeg er ikke en af dem der går og flasher maven om sommeren alligevel, og den eneste der ser mig uden tøj på er Thomas.. Kan jo hverken gøre fra eller til med de dumme ar.. Gruer lidt for om der kommer flere strækmærker i denne omgang og i så fald om det så går ud over de i forvejen knap så pæne ar.. :/

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Sikke nogle fine billeder... Kan godt lide ideen... men jeg sys ærligt talt ikke selve kvaliteten er særlig god taget i betragtning af at du har været itl fotograf. Hermed ikke sagt at det er dårlige billeder... for sys de er ret fine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.