når maven synker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Ja, jeg er ikke til den store hjælp.

gik en ugen over, første ve halv 4 fødte kl 21. og troede enlig ikke det var veer. Så absolut ingen tegn er fra 

hihi nej det kan jeg godt se... det er altså heller ik til at tolke tegn første gang... selvom man prøver og prøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Kay

BetinaMads skriver:

Maven synker jo fordi babyen hoved sidder sig fast i bækkenet. Ved 2.gangs fødende sker det ofte først tæt på fødslen, hvorimod det ved 1.gangsfødende kan ske mange uger før fødslen fordi der som regel er mindre plads.

Min er ikke sunket endnu, men glæder mig til den gør, så jeg kan få plads til mine lunger igen :-)

har godt kunne mærke hun har sat sig godt fast... og mast sig ned...

de sidste par uger... giver også bedre plads til lunge rog mave.,.. men tilgengæld smerter i mit bækken

og idag en masse plukveer og sidestik...

Anmeld

6. juli 2012

Kay

Rikke S skriver:

Synes slet ikke min mave sank 1. gang .

Og denne gang sidder den helt oppe under brysterne og stikker ud (skal føde midt august), så tror bare ikke mine maver synker.

nej har også lige fundet ud af at det ikke er alle hvor maven synker...

Anmeld

6. juli 2012

Maalene

Happiness skriver:

Nok ikke det du vil høre men 7 uger  

Håber lillepigen kommer noget før det Og GLÆDER mig til at se billeder

Det var det samme her

Anmeld

6. juli 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

hihi nej det kan jeg godt se... det er altså heller ik til at tolke tegn første gang... selvom man prøver og prøver

Ligepludselig sker det, som ud af den blå luft.

Fed oplevelse, særligt når der er overstået

Anmeld

6. juli 2012

Rikke S

Kay skriver:

nej har også lige fundet ud af at det ikke er alle hvor maven synker...

Troede lige jeg var et særtilfælde .

Anmeld

6. juli 2012

BetinaMads

Kay skriver:

har godt kunne mærke hun har sat sig godt fast... og mast sig ned...

de sidste par uger... giver også bedre plads til lunge rog mave.,.. men tilgengæld smerter i mit bækken

og idag en masse plukveer og sidestik...

Okay så det jo sagtens passe sammen med at din mave er sunket :-)

Er du førstegangsfødende? Jeg kender nemlig til flere, hvor babyen har sat sig fast op til 10 uger før fødslen. (Ikke for at tage håbet fra dig)

Jeg er 37+0, og har også mange plukveer, som begynder at spænde i lænden, og masser af jag og niv i underlivet og nedaf.

Tror det er svært at tolke om det er tegn på fødsel eller bare kroppen der forbereder sig. Men kender ihvertfald følelsen af at man tolker alle de signaler kroppen sender :-) Uvsheden om hvor lang tid der er tilbage er næsten heller ikke til at holde ud!

Anmeld

6. juli 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Ligepludselig sker det, som ud af den blå luft.

Fed oplevelse, særligt når der er overstået

hihi ja... nok især når det er overstået forestiller jeg mig...

Anmeld

6. juli 2012

Kay

Rikke S skriver:

Troede lige jeg var et særtilfælde .

der er to andre der har skrevet om det... har bare aldig hørt om det før det...

Anmeld

6. juli 2012

Kay

BetinaMads skriver:

Okay så det jo sagtens passe sammen med at din mave er sunket :-)

Er du førstegangsfødende? Jeg kender nemlig til flere, hvor babyen har sat sig fast op til 10 uger før fødslen. (Ikke for at tage håbet fra dig)

Jeg er 37+0, og har også mange plukveer, som begynder at spænde i lænden, og masser af jag og niv i underlivet og nedaf.

Tror det er svært at tolke om det er tegn på fødsel eller bare kroppen der forbereder sig. Men kender ihvertfald følelsen af at man tolker alle de signaler kroppen sender :-) Uvsheden om hvor lang tid der er tilbage er næsten heller ikke til at holde ud!

35+3 i dag.... og jeps første gang...

men er hybermobil i mit bækken... så har fået afvide af en jordmor at det er usansyneligt jeg går tiden ud... men nu må vi se...

har en masse tegn... men det er jo ik til at tolke på når man intet ved om hvordan det "skal" føles...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.